۱۰ موسسه حقوقی غیرمجاز در گرگان پلمب شدند

10:21 - 16 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۶۰۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به پلمب ۱۰ موسسه حقوقی غیرمجاز در گرگان، گفت: این موسسه‌ها بدون داشتن تخصص و مجوز، مشاوره‌های حقوقی به مراجعان داده و پول‌های هنگفت دریافت می‌کردند.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی گفت: این موسسه ها بدون داشتن تخصص و مجوز، مشاوره های حقوقی به مراجعان می دادند و پول های هنگفت می گرفتند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای شناسایی و برخورد با موسسه های حقوقی غیرمجاز، طرح پایش این موسسه ها را در دستور کار دارد و این ۱۰ موسسه هم در قالب همین طرح شناسایی و پلمب شد.

وی افزود: در برخی از این موسسه های حقوقی غیرمجاز ِ پلمب شده، با وعده حل تضمینی مشکل مراجعان و ارائه مشاوره های حقوقی اشتباه ، از مراجعان تا ۱۰۰ میلیون تومان هم پول می گرفتند. برخی از این موسسه ها هم به محل تردد کارچاق کن ها تبدیل شده بود.

آسیابی از مردم خواست: برای دریافت خدمات حقوقی به وکلا و یا موسسه های حقوقی که مجوز از قوه قضاییه دریافت کرده اند، مراجعه کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: افرادی که قربانی موسسه های حقوقی غیرمجاز شده اند برای طرح شکایت یا گزارش به دفاتر حفاظت و اطلاعات دادگستری ها و دادسراهای استان مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۱۵۸۰ تماس بگیرند و تخلف این موسسه ها را گزارش دهند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *