مابه‌التفاوت افزایش حق پرستاری معلولان چه زمانی واریز می‌شود؟

13:32 - 16 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۶۷۲۴
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در ارتباط با زمان واریز مابه‌التفاوت افزایش حق پرستاری معلولان شدید و ضایعه نخاعی‌ها توضیح داد.

خبرگزاری میزان _ تسنیم نوشت: علیرضا انجلاسی با اشاره به افزایش کمک هزینه نگهداری مددجویان در مراکز شبانه‌روزی و مراکز روزانه اظهار کرد: کمک هزینه مراکز شبانه‌روزی 50 درصد و روزانه 35 درصد افزایش یافته است که این افزایش از آذرماه اعمال می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور افزود: همزمان با هفته بزرگداشت مقام افراد دارای معلولیت، هیئت وزیران به استناد ماده 7 قانون حمایت از حقوق معلولان، با افزایش 50 درصدی میزان کمک هزینه حق پرستاری افراد دارای آسیب نخاعی و افراد دارای معلولیت خیلی شدید و شدید موافقت کرد که این افزایش نیز به حساب خانواده‌ها واریز خواهد شد.

انجلاسی با اشاره به پرداخت تعرفه جدید تعیین شده به مراکز شبانه‌روزی و روزانه تصریح کرد: از آذر ماه این ارقام برای هر مددجو در نظر گرفته شده است که به صورت متمرکز واریز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که مابه‌التفاوت افزایش‌های صورت گرفته چه زمانی به حساب به مراکز واریز خواهد شد، بیان کرد: مابه‌التفاوت ماه‌های گذشته در حدود تخصیص اعتبار و به محض ابلاغ اعتبار و دریافت منابع از خزانه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


برچسب ها: پرستاری پرستار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *