زاکانی: باید برای نوسازی انقلابی، تحقق قانون اساسی و تحول همه جانبه قیام کنیم

14:27 - 16 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۶۹۳۷
شهردار تهران با بیان اینکه کشور در فضای رشد و تعالی است گفت: باید برای نوسازی انقلابی و تحقق قانون اساسی و تحول همه جانبه قیام کنیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبر شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز -چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱- به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه شهید بهشتی رفت و در جمع دانشجویان این دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

زاکانی در این مراسم با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: مشکل کشور مسکن، اشتغال و تورم است ولی کشور در فضای رشد و تعالی است و امروز دشمن فهمیده عده ای می خواهند کار کنند و دشمن می خواهد این اجازه را ندهد، دشمن فهمیده که اگر امروز عده ای تحقق آرمان‌ها را در دستور کار بگذارند دیگر این انقلاب شکست ناپذیر است، بنابراین به دنبال ممانعت است، اما کور خوانده و حتما این اتفاق می افتد. باید این مشکلات را حل کرد. مسئولین وظیفه دارند این مشکل را حل کنند و کشور نیز اقتضائات لازم را دارد.

زاکانی با بیان اینکه باید برای نوسازی انقلابی و تحقق قانون اساسی و تحول همه جانبه قیام کنیم، اظهار کرد: باید بدانیم ما بدون مردم هیچ هستیم اما مردم آنهایی هستند که حرفشان را به صورت رسا می گویند و حرف دیگران را می شنوند و با شرکت در انتخابات تغییر را رقم می زنند.

شهردار تهران با اشاره به اینکه یک سال و سه ماه است که در شهرداری هستیم و یک کارنامه و یک افق ۱۰ ساله تا ۱۴۱۰ داریم، ادامه داد: از نظر مالی اتکایی به منابع خارجی برای پرداخت حقوق نداریم و ۹ هزار میلیارد تومان از اموال شهر را برگرداندایم و تمام پروژه های شهر را فعال کردیم. از مرداد تا ۱۲ بهمن هر هفته یک پروژه افتتاح شده در شهر داریم که ۸۵ درصد آن‌ها خاتمه پروژه است و از ۱۲ بهمن تا عید هر روز افتتاح پروژه داریم.

وی گفت: برنامه های ما معلوم است و یکی از آنها ایجاد بستر فناوری برای دانشگاه ها است؛ ۲۰۰ هکتار از بوستان ولایت برای پارک علم و فناوری اختصاص دارد و کارخانه سیمان ری نیز بخشی از آن موزه و ۲۰ هزار متر آن کارخانه نواوری و فناوری می شود.

شهردار پایتخت در پایان تاکید کرد: باید با هم علیه پلشتی ها قیام کنیم و حتما راه اصلاح وجود دارد و آینده نورانی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *