رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع)

15:48 - 17 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۷۷۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با حضور در دانشگاه جامع امام حسین(ع) با مسئولان آن دیدار کرد.

خبرگزاری میزان - محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به همراه جمعی از مدیران معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با حضور در دانشگاه جامع امام حسین(ع) با محمدرضا حسنی آهنگر؛ فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع)، دیدار کرد.

محمدباقر الفت با بیان اینکه فعالیت‌های قضایی در قوه قضاییه به لحاظ اعتقادی، باورهای انقلابی و نگاه‌های مدیریتی قرابت زیادی با سایر نهادهای انقلاب اسلامی دارد اظهار کرد: اجرای برنامه هایی که با هدف ایجاد نگاهی نو در ذهن مدیران تهیه و تدوین شده است قطعاً بعنوان الگو مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: پرداختن به مسائل امروز از جمله موضوعاتی است که در قوه قضاییه هم مورد نظر بوده و جزو نیازهای قوه قضاییه به شمار می‌رود.

بیشتربخوانید

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه‌ قضاییه: پایش موثر برای ورود نفرات سرآمد در مسند قضا مهیا است

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه نیز بر تغییر روش‌‎ها در راستای تحول، تعالی و ارتقا کیفیت فعالیت تاکید دارد تا سرآمدی دستگاه قضا در تراز انقلاب اسلامی قرار گیرد، رضایتمندی روز افزون مردم عزیزمان حاصل شود و احکام اسلامی به نحو شایسته اجرا شود و با استعانت از خدای متعال الگویی برای کشورهای اسلامی باشیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از برقراری این تعامل بعنوان اولین همکاری مشترک قوه قضاییه با دانشگاه جامع امام حسین (ع) فعالیت‎های این دانشگاه را اسباب امیدواری به آینده‌ای روشن دانست و خواستار برقراری روابط سطح بالا با عمق بخشی تعاملات فی مابین به منظور بهره مندی از سایر ظرفیت‌ها شد.

الفت با اشاره به بنای حرکتی آینده ساز به بومی سازی روش‌های شبیه سازی شده در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد و از آمادگی تعمیق ارتباطات و مبادله تجربیات به نحو شایسته استقبال کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *