با ورود دادگستری استان کردستان یک کارخانه تولید پوشاک پس از ۵ سال به چرخه تولید بازگشت

10:46 - 18 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۸۰۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری کردستان گفت: تلاشهای جدی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان و با واگذاری کارخانه تولیدی پرریس کردستان به سرمایه گذار جدید ، مقدمات بازگشت این کارخانه به چرخه تولید پس از 5 سال تعطیلی فراهم شد.

خبرگزاری میزان-با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان ، دادستان عمومی و انقلاب سنندج ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان، مدیر استانی بانک صنعت و معدن و سرمایه گذار جدید کارخانه پرریس کردستان، سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان در سال جاری در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان کردستان برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه بیش از 5 سال است که این کارخانه تولیدی تعطیل بوده که پس از اعلام ورشکستگی مدیریت سابق این کارخانه و از سال گذشته، با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان،احیای این کارخانه در دستور کار جدی این ستاد قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مدیریت جدید این شرکت متعهد شده تا با تکمیل فعالیتهای این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال مستقیم را به 300 نفر برساند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد : واگذاری این کارخانه به سرمایه گذار جدید ، طبق مقررات قانونی و در چارچوب مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود : علیرغم اتفاقات و اغتشاشات اخیر در استان کردستان و توجه ویژه دستگاه قضایی استان به مقوله امنیت، ااین دستگاه از دیگر وظایف ذاتی خود غافل نبوده و با جدیت از سرمایه گذاری و توسعه استان پشتیبانی می کند .
گفتنی است که کارخانه «پرریس کردستان» در شهرک صنعتی سنندج قرار دارد و در حوزه پوشاک فعالیت داشته که از سال 1381 تا 1396 فعال بوده و از سال 1396 تاکنون به دلیل بدهی های بانکی کاملا به حالت تعطیل درآمده بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *