همایش ملی چهارمین همایش ملی توسعه سواحل مکران برگزار می‌شود

9:19 - 19 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۸۸۶۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
همایش ملی چهارمین همایش ملی توسعه سواحل مکران؛ با محوریت حکمرانی و تأکید بر دیپلماسی و اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - همایش ملی چهارمین همایش ملی توسعه سواحل مکران؛ با محوریت حکمرانی و تأکید بر دیپلماسی و اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود.

نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری اندیشکده دیپلماسی اقتصادی به نمایندگی دانشگاه امام صادق علیه السلام و مشارکت کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، شورای راهبردی روابط خارجی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تهران، صندوق توسعه ملی، مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امورخارجه، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، چهارمین همایش ملی توسعه سواحل مکران؛ با محوریت حکمرانی و تاکید بر دیپلماسی و اقتصاد دریامحور را در اسفندماه ۱۴۰۱ در محل بندر راهبردی جاسک و با حضور مقامات عالی کشوری و لشگری برگزار خواهد نمود.

این همایش ملی در ده محور موضوعی اقدام به دریافت و ارزیابی مقالات_سیاستی (حداکثر ۴۰۰۰ کلمه‌) نموده و از سوی پایگاه استنادی ISC و Civilica پشتیبانی و نمایه مقالات انجام می‌گردد.

ضمن اعطای تقدیر، مقالات برگزیده با ذکر نام مؤلف، به فراخور موضوع مربوطه جهت مشورت به نهادهای سطوح عالی سیاستگذاری و اجرایی کشور تقدیم خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال مقالات: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ است و اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات در پایگاه رسمی دبیرخانه علمی همایش به نشانی الکترونیکی http://makran.isu.ac.ir قرار دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *