کریسمس با چاشنی اعتصاب در انگلیس/ نیروهای شرکت پست دست از کار کشیدند

10:05 - 19 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۸۹۷۵
کارکنان نیروی مرزی و گذرگاهی انگلیس هشت روز در طول فصل شلوغ سفرها دست به اعتصاب خواهند زد.

خبرگزاری میزان - پس از تصمیم افسران نیروی مرزی انگلیس برای اعتصاب در طول دوره تعطیلات کریسمس، مسافران با اختلال قابل توجهی در برنامه‌های سفر کریسمس خود مواجه خواهند شد.

به گزارش «یورو نیوز»، بر اساس این اقدام صنفی کارکنان نیروی مرزی و گذرگاهی انگلیس هشت روز در طول فصل شلوغ سفرها دست به اعتصاب خواهند زد.

این اعتصاب جمعی که توسط اعضای اتحادیه خدمات عمومی و تجاری (PCS) انگلیس انجام خواهد شد، احتمالاً بررسی‌های امنیتی در گذرگاه‌ها را به تعویق می‌اندازد و باعث ایجاد صف‌های طولانی و ایجاد اختلال در سفرها می‌شود.

بررسی‌های گذرنامه در فرودگاه‌های بزرگ انگلیس نیز احتمالاً تحت تأثیر اعتصاب قرار می‌گیرند.

فرودگاه‌های بزرگ‌تری که در تابستان دچار اختلالات شدید شده بودند، احتمالاً بیشترین تأثیر را متحمل خواهند شد. همچنین برخی از بنادر انگلیس ممکن است در طول دوره کریسمس مشکلاتی را شاهد باشند.

به گفته شرکت تحلیل هوایی «سیریوم»، انتظار می‌رود بیش از 10 هزار پرواز با حداکثر دو میلیون مسافر بین 23 تا 31 دسامبر (دوم تا دهم دی) به فرودگاه‌های آسیب دیده وارد شوند.

«رابرت جنریک»، وزیر مهاجرت انگلیس، می‎گوید که این اعتصابات غیرقابل توجیه بوده و برنامه‌های هزاران خانواده و کسب و کار را خراب می‌کند.

پرسنل نظامی، کارمندان خدمات شهری و داوطلبان در انگلیس در حال حاضر برای تکمیل کادر نیروی مرزی و گذرگاهی در حال آموزش دیدن هستند.

در همین حال، به گزارش «دیلی میل»، هزاران نفر از کارکنان شرکت پستی «رویال میل» انگلیس به دلیل حقوق و شرایط نامساعد دست به اعتصاب زده‌اند که احتمالاً باعث اختلال در تحویل بسته‌های پستی مشتریان در آستانه کریسمس می‌شود.

بیش از 115 هزار نفر از کارکنان این شرکت دست به اعتصاب زدند و اعتصاب‌های بیشتری در آستانه کریسمس در جریان خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *