جام جهانی 2022| اولین واکنش نیمار به حذف برزیل؛ ویران شده‌ام

11:13 - 20 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۰۴۳۱
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
ستاره تیم ملی فوتبال برزیل برای نخستین بار بعد از تیمش از جام جهانی واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - بعد از شکست ناباورانه تیم ملی فوتبال برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر مقابل کرواسی و حذف از گردونه این مسابقات، ستاره‌های این تیم هنوز نتوانسته‌اند این ناکامی را هضم کنند.

نیمار، ستاره تیم ملی فوتبال برزیل با انتشار پستی در صفحه شخص‌اش نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت: از نظر روانی ویران شده‌ام. این شکست خیلی دردناک بود. بعد از باخت حدود ۱۰ دقیقه کاملاً فلج شده بودم و بعد بی‌وقفه اشک می‌ریختم. متاسفانه این درد مدت‌ها با من خواهد بود.

ما تا آخرین لحظه جنگیدیم و من به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم چون تیم ما با تعهد و اراده مستحکم بازی کرد و چیزی کم نگذاشت. این تیم استحقاقش را داشت. ما لیاقتش را داشتیم. برزیل استحقاقش را داشت که …

ولی خواست خدا این نبود. احساس رفاقت و محبت تک‌تک بازیکنان تیم ملی در زمین آنقدر باارزش بود که ارزش هر فداکاری‌ را داشت. از همه شما به خاطر حمایت‌تان از تیم ملی متشکرم. متاسفانه موفق نشدیم. تا مدت‌ها این درد را تحمل خواهیم کرد؛ تا مدت‌ها.

خدای من، به خاطر همه چیز از تو سپاسگزارم، تو به من همه چیز داده‌ای و نمی‌توانم هیچ شکایتی داشته باشم. فقط ممنون که مراقب من بودی. فارغ از هر آنچه اتفاق می‌افتد عزت و جلال همیشه از آن توست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *