رئیس کل دادگستری استان قزوین: عملکرد استان در اجرای قانون حدنگار قابل قبول است

15:17 - 20 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۱۰۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: برخی دستگاه‌ها در اجرای طرح کاداستر با برخی موانع و مشکلاتی روبرو هستند که ضروری است این موانع مرتفع شود.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی در چهارمین نشست کارگروه استانی و پیگیری اجرای بهینه و کامل قانون حدنگار که در سالن شهید سلیمانی دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: در استان برای اجرای دقیق قانون حدنگار از سوی تمامی دستگاه‌ها عزم جدی وجود دارد و تا اجرای کامل این طرح باید تمام تلاش‌ها به کار گرفته شود و قطعاً اجرای دقیق آن در تثبیت مالکیت و جلوگیری از تضییع و دست اندازی به املاک دستگاه‌ها موثر خواهد بود.

وی افزود: بر اساس آمار اعلامی از سوی مرکز، استان قزوین عملکرد بسیار قابل قبول و ممتازی در اجرای قانون حدنگار دارد و اقدامات تمامی دستگاه‌ها و نهادها قابل تقدیر است.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری استان اصفهان: امیرنصر آزادانی عضو یک گروه مسلحانه است/ هنوز حکمی برای متهم صادر نشده است/ شهادت سه مامور در اصفهان در پی اقدامات اعضای این گروه مسلحانه

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: برخی دستگاه‌ها در اجرای طرح کاداستر با برخی موانع و مشکلاتی روبرو هستند که ضروری است این موانع مرتفع شود و قطعاً دستگاه‌هایی که در این زمینه کوتاهی کنند، قانون نسبت به آن‌ها اعمل می‌شود، زیرا تحقق این امر بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل منابع طبیعی و آبیخیزداری استان قزوین به جهت اهتمام ویژه در اجرای قانون حدنگار و تثبیت صد درصدی املاک و اراضی مربوطه با اهداء لوح، تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *