رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جام جهانی 2022| توهین‌های نژادپرستانه انگلیسی‌ها علیه بهترین بازیکن خود

12:50 - 21 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۲۰۸۵
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
پس از حذف تیم ملی فوتبال انگلیس از جام جهانی برخی از هواداران متعصب این تیم با توهین‌های نژادپرستانه به استقبال بهترین بازیکن خود رفتند.

خبرگزاری میزان - در حالی که تیم ملی فوتبال انگلیس با شکست مقابل فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 وداعی تلخ و زودهنگام با این تورنمنت داشت، اما هواداران افراطی سه‎شیر هنوز نتوانسته‌اند این ناکامی را هضم کنند.

انگلیسی‌ها که به دنبال معرفی مقصری برای این ناکامی می‌گردند تا ناراحتی‌های خود را بر سر او خراب کنند، دیواری کوتاه‌تر از ستاره سیاه‌پوست تیم فوتبال آرسنال پیدا نکردند.

«داک»، فعال توئیتری طرفدار فوتبال در توئیتی از نژادپرستی علیه بوکایو ساکا خبر می‌دهد. او ضمن انتشار تصویری از ساکا گزارش می‌دهد او با وجود اینکه بهترین بازیکن انگلیس شد، کامنت‌های اینستاگرامش به سرعت پر شده از توهین‌های نژادپرستانه.

این در حالی است که ساکا در این تورنمنت 3 گل به ثمر رساند و در مقایسه با سایر بازیکنان هم تیمی‌اش عملکرد به مراتب درخشان‌تری به خصوص «کین» داشت. از سوی مقابل به اعتقاد بسیاری از کارشناسان هری کین، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس با از دست دادن ضربه پنالتی در دقایق پایانی دیدار مقابل فرانسه عامل اصلی شکست و این ناکامی بوده است، اما رسانه‌های انگلیسی تلاش کردند نه تنها این بار را از روی وی بردارند حتی به او دلداری هم دادند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *