جام جهانی 2022| تقابل ۱۶ ساله نابغه آرژانتینی با ستاره تمام‌نشدنی کرواسی/ در انتظار رونمایی از فاتحِ نبردِ لوسیل

19:56 - 22 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۳۳۴۱
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
بسیاری از فوتبال دوستان در سراسر جهان امشب نظاره‌گر جدال حساس ۲‌ ستاره فوتبال جهان در نیمه‌نهایی جام جهانی خواهند بود.

خبرگزاری میزان - مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره جام جهانی 2022 قطر در حالی امشب در ورزشگاه لوسیل آغاز می‌شود که بسیاری از فوتبال دوستان در سراسر جهان نظاره‌گر جدال حساس کروات‌ها مقابل آلبی سلسته خواهند بود.

رقابت 2 شماره 10 در این مسابقه شگفت انگیز خواهد بود. لوکیتا که تا به اینجا در هر برد کرواسی تاثیر مستقیم داشته است، حالا آمده تا مقابل یاران مسی قرار بگیرد و با بازیسازی فوق‌العاده‌ای که انجام می‌دهد باز هم پایه گذار پیروزی تیمش شود.

اما لیونل مسی با به ثمر رساندن 4 گل و 2 پاس گل بعد از امباپه، از تاثیرگذارترین بازیکنان جام جهانی تا به اینجا بوده است. لوکا مودریچ و لیونل مسی از برندگان جایزه توپ طلا در جهان هستند. این 2 بازیکن در عرصه باشگاهی بر تقابل‌های زیادی با یکدیگر داشته‌اند و در مجموع ۱۶ بار مقابل هم به میدان رفته اند. آن‌ها بارها در الکلاسیکو مقابل هم قرار گرفته‌اند، اما مودریچ هرگز ستاره اصلی نبود و نگاه‌ها به کریس رونالدو، گرت بیل و حتی کریم بنزما معطوف می‌شد، اما تماشای او در حالی که لحظه به لحظه با مسی حرکت می‌کرد یا در پاسخ به پاس گل‌های ستاره آرژانتینی، یک سوپر پاس را برای مهاجمان رئال می‌فرستاد، از برش‌های جالب تقابل بارسلونا و رئال مادرید بود.

در عرصه ملی مودریچ حتی در ۲۰۰۶ هم ستاره کرواسی و یکی از چهره‌های شاخص این تیم بود و در ۲۰۱۸ وقتی به مرز پختگی رسید، نقش خود را بهتر هم ایفا کرد. هرکس که بتواند دیگری را در این مسابقه را متوقف کند، گامی بزرگ به سمت مهمترین افتخار زندگی‌اش برداشته. مسی و مودریچ هیچ کدام جام جهانی نبرده‌اند و برای این جام جهانی نیز مدعی اصلی محسوب نمی‌شوند اما از این بازی به بعد، همه چیز تفاوت خواهد کرد و جام در معرض لمس هر دو قرار خواهد گرفت؛ هر کدام که ببرند.

لوکیتا با کرواسی موفق شده در ادوار جام جهانی 5 بار عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کند. او می‌تواند در این بازی ششمین عنوان را کسب کند. در سوی مقابل تا به اینجا در ادوار مختلف جام جهانی لیونل مسی موفق به کسب 9 مقام بهترین بازیکن زمین شده است و از این حیث رکورددار کسب این عنوان است. او می‌تواند در بازی امشب مقابل کرواسی دهمین عنوان برترین بازیکن را کسب کند و باید ببینیم شماره پیراهن او امشب خوش یمن می‌شود یا خیر.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *