۲۰ هزار میلیارد تومان کالا در سازمان اموال تملیکی تعیین تکلیف شد

10:48 - 28 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۰۳۴۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم، بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شده است.

خبرگزاری میزان _ سعید غلامی با اشاره به برگزاری هشتمین حراج حضوری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، گفت: در ۷ دوره برگزاری حراج حضوری، بیش از ۱۳۷ هزار میلیارد تومان کالا عرضه شده است.

معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در مزایده‌های الکترونیکی برگزار شده هم تاکنون بیش از ۶ هزار میلیارد تومان کالا به فروش رفته که رشد بیش از ۷۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه حراج حضوری مردمی‌ترین روش فروش سازمان است، اعلام کرد: همه‌ فعالان و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند تنها با کارت ملی و کارت بانکی در این حراج حضور یافته و کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم و پس از دستور رئیس جمهور بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف و همه انبارهای سازمان ساماندهی شده است.

در هشتمین حراج حضوری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی که امروز دوشنبه (۲۸ آذرماه) برگزار می‌شود بیش از ۱۶۴ دسته کالایی به ارزش حدود ۳۹ میلیارد تومان از ۲۱ استان کشور برای فروش عرضه می‌شود.

این حراج در مرکز همایش‌های دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران به نشانی تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان ۱۵ و ۱۶ از ساعت ۱۰ امروز برگزار می‌شود.

در صورت عدم اتمام کالا‌های عرضه شده، ادامه حراج به روز بعد موکول خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *