تحقق عدالت کیفری با آراء برتر قضات نمونه/ معرفی قضات شاخص و توانمند + تصاویر و مشخصات

11:36 - 14 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۶۵۵۰
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
معرفی قضات نمونه در کنار برخورد جدی با اندک قضات متخلف یکی از سیاست‌های قوه قضاییه است که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، معرفی قضات نمونه یکی از سیاست‌های قوه قضاییه است که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در این زمینه معتقد است: اکثریت قاطع قضات دستگاه قضایی افرادی پاکدست، مستقل، شجاع، متدین و اهل فضل هستند و قاضی خاطی و فاسد در این دستگاه یک استثناء به شمار می‌آید که البته یک مورد آن هم برای دستگاه قضایی زیاد است.
برای آشنایی مخاطبان با قضات نمونه به انتشار اسامی و تصویر این قضات در استان‌های مختلف اقدام کرده است که در ادامه قابل ملاحظه است و این اسامی بروز رسانی می‌شود:
 
اسدالله مسعودی مقام 
 
معرفی قضات نمونه
دادیار دیوان عالی کشور و رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده‌های اخلالگران و مفسدان اقتصادی 
 
محمد مهدی حاج محمدی
معرفی قضات نمونه
بازپرس ویژه دادگاه عمومی و انقلاب تهران
 
جعفر ابراهیم نیا روشن
 
معرفی قضات نمونه
 
شعبه اول دادگاه عمومی(حقوقی) و رئیس دادگستری شهرستان رامیان
 
وی متولد 1355 شهرستان بابل است از سال 1383 با سمت قاضی تحقیق در دادگستری شهرستان گنبد کاووس مشغول به خدمت گردید، هم اکنون رئیس دادگستری  شهرستان رامیان را بر عهده دارد.

سید محمد جواد ابراهیمی گچپی

قاضی نمونه

شعبه 101 دادگاه کیفری دو شهرستان علی آباد

وی متولد 1364 شهرستان ساری در سال 1383 وارد دانشکده علوم قضایی گردید و از سال 1389 تا کنون در سمت های دادیاری، بازپرسی و ریاست شعبه 101 دادگاه کیفری دو شهرستان علی آباد کتول مشغول به خدمت است.                                                  
محمود اسپانلو
 
معرفی قضات نمونه
 
                           مستشار دادگاه تجدیدنظر و معاون برنامه ریزی و منابع انسانی دادگستری استان گلستان
 
متولد 1356 شهرستان مینودشت، فارغ التحصیل رشته حقوق دانشگاه علامه طباطبائی است از سال 1380 وارد تشکیلات قضائی گردید ابتدا به عنوان قاضی تحقیق دادگستری تنکابن آغاز به کار کرد در سال 1386 و 1387 به ترتیب به عنوان دادستان و رئیس دادگستری آن شهرستان منصوب گردید در سال 1391 به عنوان رئیس دادگستری شهرستان علی آباد کتول و در سال 1394 به عنوان مستشار دادگاههای تجدیدنظر و معاون برنامه ریزی استان و از سال 1397 با حفظ سمت قبلی به عنوان معاون منابع انسانی استان منصوب گردید ایشان دانشجوی دکتری حقوق کیفری می باشد ایشان از سوی معاون محترم آموزشی قوه قضائیه و ریاست معزز قوه قضائیه در جشنواره رأی قوه قضائیه لوح تقدیر دریافت نمودند همچنین مدیر نمونه استانی در سال 1387 گردید نامبرده علاوه بر سمت های موصوف مسئولیت دبیر شورای قضائی و حقوق شهروندی استان را نیز بر عهده دارد.                                                                                                                
محمد انصاریان
 
معرفی قضات نمونه                                                   معاون مستشار دادگاه تجدیدنظراستان گلستان
 
متولد 1348 شهرستان بابل. از سال 1379 به عنوان قاضی تحقیق دادگاه گالیکش شروع به کار نمود و هم اکنون  به عنوان مستشار دادگاه تجدیدنظر استان گلستان در حال انجام وظیفه می باشد ایشان دارای مدرک کارشناسی علوم قضائی از دانشگاه علوم قضائی تهران است.   
 
   محمد تازیکی بالاجلینی
 
معرفی قضات نمونه
رئیس شعبه اول دادگاه عمومی (حقوقی) و رئیس دادگستری شهرستان گمیشان
                                    
متولد 1353 شهرستان گرگان و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزا و جرم شناسی می باشد ایشان از سال 1382 وارد تشکیلات قضایی شد و  از سال 1394 تا کنون به عنوان رئیس دادگستری شهرستان گمیشان انجام وظیفه می کند. ایشان به جهت کسب رتبه در سیستم مدیریت پرونده های قضایی از سوی معاون آمار و فناوری اطلاعات و معاون قضائی رئیس کل استان گلستان و به عنوان رئیس شورای حل اختلاف شهرستان گمیشان از طرف شورای حل اختلاف قوه قضائیه مورد تقدیر قرار گرفت همچنین حوزه قضایی گمیشان با توجه به الکترونیک شدن ابلاغ اوراق قضایی جزء حوزه های برتر در ابلاغ الکترونیک است. 

سید احمد حسینی

معرفی قضات نمونه                         رئیس شعبه اول دادگاه عمومی (حقوقی) و رئیس دادگستری شهرستان کلاله                            

متولد 1361 شهرستان مینودشت می باشد از سال 1384 به عنوان دادیار دادسرای عمومی و انقلاب کردکوی شروع بکار نمود و از سال 1395 تا کنون به عنوان رئیس دادگستری شهرستان کلاله در حال انجام وظیفه می باشد ایشان قاضی نمونه کشوری و رأی برتر در جشنواره رأی در سال 1389 انتخاب شدند در سال 1392 بنا به پیشنهاد بازرسین محترم انتظامی قضات مورد تشویق قرار گرفتند در سال 1396 به عنوان مدیر نمونه مورد تقدیر ریاست محترم کل دادگستری استان قرار گرفتند نامبرده دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق اقتصادی از دانشگاه علامه طباطبائی است.                                                                                                                     

سید سعید حسینی

معرفی قضات نمونه

رئیس شعبه یازدهم دادگاه تجدیدنظر استان گلستان

متولد 1352 شهرستان علی آباد کتول، جانباز جنگ تحمیلی بوده و بیش از یک سال سابقه حضور در جبهه های جنگ دارد فارغ التحصیل علوم قضایی از دانشگاه علوم قضایی تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشد از سال 1377 به عنوان قاضی تحقیق دادگستری گرگان شروع به فعالیت قضایی نمود از سال 1392 تاکنون به عنوان مستشار و بعد از آن به سمت رئیس شعبه یازدهم دادگاه تجدیدنظر استان گلستان مشغول انجام وظیفه می باشد.                                             

امیر رضا رمضانی

معرفی قضات نمونه                                                     مستشار دادگاه تجدیدنظر استان گلستان                                                           

متولد 1353  شهرستان آمل و دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی از دانشگاه شهید بهشتی و کارشاسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی است  از سال 1383 وارد دستگاه قضا شد و هم اکنون مستشار دادگاه تجدیدنظر استان گلستان در حال فعالیت قضایی می باشد.     

محمد جواد شعبانی حاجی

معرفی قضات نمونه      مستشار دادگاه کیفری یک استان مستقر در گنبدکاووس           

متولد 1363 شهرستان بابل می باشد از سال 1390 به عنوان دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهر شروع به فعالیت قضایی نمود و هم اکنون مستشار دادگاه کیفری یک استان در گنبدکاووس است .ایشان به جهت فعالیت با سیستم مدیریت پرونده های قضایی از سوی معاون محترم آمار و فناوری اطلاعات و همچنین رؤسای کل محترم دادگستری استان  گلستان مورد تقدیر قرار گرفت.                                                                       محمد علی صادقی معرفی قضات نمونه                                 رئیس شعبه دوم دادگاه عمومی (حقوقی) شهرستان گرگان                                                                                                       متولد 1355 شهرستان نکا می باشد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزا و جرم شناسی بوده از سال 1387 به عنوان دادرس علی البدل دادگاه بخش مراوه تپه شروع به فعالیت قضایی نمود و هم اکنون رئیس شعبه دوم دادگاه عمومی (حقوقی) گرگان است.

سید باقر طباطبائی

معرفی قضات نمونه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان علی آباد کتول

متولد 1355 شهرستان گرگان می باشد از سال 1382 کار قضایی خود را آغاز کرد و هم اکنون به عنوان دادستان آن شهرستان در حال خدمت است.
رمضانعلی عابدی فیروزجائی
 
معرفی قضات نمونه
 
رئیس شعبه اول دادگاه عمومی (حقوقی) و رئیس دادگستری گنبدکاووس
 
متولد 1352 شهرستان بابل از سال 1381 به عنوان قاضی تحقیق شهرستان خرم آباد فعالیت خود را آغاز نمود و هم اکنون  رئیس دادگستری شهرستان گنبدکاووس در حال خدمت رسانی به مردم شریف استان می‌باشد.                                                                                     عباس عرب                                          معرفی قضات نمونه                                                  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش                                     
متولد 1355 شهرستان گرگان می باشد از سال  1387  کار قضایی خود را آغاز کرد و از سال 1395 تا کنون به عنوان دادستان عمومی و انقلاب گالیکش،انجام وظیفه می نماید.
حجت ا... قربانی
 
معرفی قضات نمونه
رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان گرگان
 
متولد 1344 شهرستان گرگان است از  سال 1383 به عنوان قاضی تحقیق دادگستری گرگان شروع به کار کرد  و از سال 95 به عنوان رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی در حال فعالیت قضایی می باشد ایشان روحانی و ملبس به لباس روحانیت بوده و دارای تحصیلی حوزوی سطح 3 از حوزه علمیه قم می باشد.                                 

ابراهیم کاهه

معرفی قضات نمونه

                 رئیس شعبه چهارم دادگاه تجدیدنظر استان گلستان                           

متولد 1342 شهرستان سبزوار  است دارای مدرک کارشناسی در رشته حقوق از دانشگاه شهید بهشتی بوده و از سال 1371 به عنوان دادیار در دادسرای عمومی شهرستان گنبدکاووس کار قضاوت را آغاز کرد در سال 1380 به عنوان مستشار دادگاه تجدیدنظر و بعد از آن به سمت رئیس شعبه چهارم دادگاه تجدیدنظر استان گلستان منصوب گردید در سال 1386 به عنوان قاضی نمونه کشوری و در سال 1387 به عنوان قاضی نمونه استانی انتخاب گردید.        

محمد رضا مزیدی

معرفی قضات نمونه

معاون قضائی رئیس کل و با حفظ سمت مستشار دادگاه تجدیدنظر

                                                 مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات گلستان                                                     

  

متولد 1346 شهرستان علی آباد کتول و ملبس به لباس روحانیت می باشد از سال 1376 کار قضایی را آغاز کرد و هم اکنون معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان گلستان  است و با حفظ سمت مستشار دادگاه تجدیدنظر و مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات استان منصوب گردید.                                                                                                                                

یوسف مومنی کشتلی

معرفی قضات نمونه                                        رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان گرگان                                                

متولد 1353 شهرستان بابل . از سال 1378 به عنوان قاضی تحقیق دادگستری کار خود را آغاز کرد  و هم اکنون رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان است .ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق است.                                                                                                                                  

محمد حسین نوبخت

   معرفی قضات نمونه            

      رئیس شعبه اول دادگاه عمومی (حقوقی) و رئیس دادگستری شهرستان آق قلا               

متولد 1350 شهرستان ساری است از سال 1383 به عنوان قاضی تحقیق در دادگستری خان ببین شروع بکار نمود و هم اکنون رئیس دادگستری شهرستان آق قلا است. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزا و جرم شناسی است.
عبدالباسط نوری زاد
 
معرفی قضات نمونه
رئیس شعبه 110 دادگاه عمومی (جزائی) شهرستان آزادشهر
 
متولد 1345 شهرستان گنبدکاووس است ایشان از سال 1379 کار قضایی را آغاز کردند و هم اکنون به عنوان رئیس شعبه 101 دادگاه عمومی (جزایی) در حال فعالیت در امر قضاوت می باشد. وی در مجمع عمومی تقریب بین المذاهب الاسلامی کشور و عضور شورای فرهنگ عمومی استان گلستان نیز عضویت دارد.
علی یزدانی
معرفی قضات نمونه
 
مستشار دادگاه تجدیدنظر 
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان
 
متولد 1352 شهرستان بجنورد است از سال 1380 به عنوان قاضی تحقیق در دادگستری شهرستان آق قلا شروع به کار نمود از سال  1393 به عنوان مستشار دادگاه تجدیدنظر استان گلستان و با حفظ سمت مسئول حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گردید. در سال 1397 به عنوان قاضی نمونه معرفی گردید طی بازدید صورت گرفته از سوی هیأت بازرسان دادسرای انتظامی قضات در دو نوبت یکی تحت عنوان دادستانی و دیگری به عنوان مسئول حفاظت و اطلاعات مورد تقدیر قرار گرفت.

حسین فراهانی

قاضی نمونه

مستشار دادگاه تجدیدنظر استان مرکزی

وی از تاریخ 15/11/1379 با سمت مدیر دفتر قضایی کار خود را در دادگستری شروع کرده و با پذیرش در آزمون قضاوت و گذراندن دوره کار آموزی از تاریخ 15/06/1381 به سمت قاضی تحقیق دادگستری شهرستان اراک و  در تاریخ 22/10/1383 با احیای دادسرای عمومی و انقلاب اراک به سمت بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب اراک و سپس در تاریخ 07/03/1392 به عنوان رئیس شعبه اول دادگاه عمومی و رئیس دادگستری شهرستان کمیجان و در تاریخ 31/01/1395 به سمت معاون قضایی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب اراک و در تاریخ 24/03/1396 به سمت مستشار دادگاه تجدیدنظر استان مرکزی منصوب گردیده و اکنون در  این سمت مشغول به خدمت می باشد.

رسول رسولی

قاضی نمونه

رئیس شعبه 101 دادگاه کیفری دو شهرستان دلیجان

وی در تاریخ 08/07/1392 کار قضایی خود را با سمت دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دلیجان شروع کرده و سپس در تاریخ 31/03/1394 به سمت دادرس علی البدل دادگاه کیفری دو شهرستان دلیجان و در تاریخ 24/03/1396 به سمت رئیس شعبه 101 دادگاه کیفری دو شهرستان دلیجان منصوب و اکنون در این سمت مشغول فعالیت می­باشد.  

سید مسعود نجیبی

قاضی نمونه

مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات استان مرکزی

وی در سال 1369 با ورود به دانشکاه علوم قضایی قوه قضائیه کار خود را در سیستم قضایی شروع کرده و در سال 1374 به عنوان قاضی تحقیق دادگستری شهرستان اراک و سپس به عنوان دادرس علی البدل دادگاه عمومی اراک و  در سال 1378 به عنوان رئیس شعبه بیستم دادگاه عمومی اراک و در سال 1381 به سمت مستشار دادگاه تجدیدنظر استان مرکزی و در تاریخ 24/07/1390 به سمت رئیس شعبه سوم دادگاه تجدیدنظر استان مرکزی منصوب و اکنون نیز با حفظ سمت به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان مرکزی و مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات استان مرکزی انجام وظیفه می کند.

علی محمد علیایی

قاضی نمونه

مستشار دادگاه تجدیدنظر استان مرکزی

وی در تاریخ 27/11/1375 کار قضایی خود را شروع کرده و سپس به سمت دادرس علی البدل دادگاه انقلاب اراک و در تاریخ 20/10/1382 به سمت رئیس شعبه سوم دادگاه انقلاب اسلامی اراک و در تاریخ 16/05/1384 به سمت معاون دادستان عمومی و انقلاب اراک و در تاریخ 12/03/1395 به سمت مستشار دادگاه تجدیدنظر استان مرکزی منصوب و  اکنون با حفظ سمت در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اراک انجام وظیفه می کند.

حسین نجفعلی بیگی

تحقق عدالت کیفری با آراء برتر قضات نمونه/ معرفی قضات شاخص و توانمند + تصاویر و مشخصات

رئیس شعبه دوم دادگاه عمومی (حقوقی) اراک

وی در تاریخ 10/03/1386 کار خود را در دادگستری با سمت متصدی امور دفتری اجرای احکام کیفری شهرستان خمین شروع کرده و تا پایان سال 1390 در این سمت مشغول فعالیت بوده و با پذیرش درآزمون قضاوت و طی کردن دوره کارآموزی در تاریخ 28/12/1391 به سمت دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک و در تاریخ 02/04/1394 به سمت دادرس علی البدل دادگاه کیفری دو اراک و در تاریخ 24/03/1396 به سمت رئیس شعبه دوم دادگاه عمومی (حقوقی) اراک منصوب و اکنون در این سمت مشغول فعالیت است.

ابوالحسن شریفی

تحقق عدالت کیفری با آراء برتر قضات نمونه/ معرفی قضات شاخص و توانمند + تصاویر و مشخصات

رئیس حوزه قضایی بخش نوبران

وی در تاریخ 17/07/1390 کار قضایی خود را با سمت دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساوه شروع کرده و سپس در تاریخ 10/03/1393 به سمت دادرس علی البدل دادگاه عمومی و انقلاب ساوه و در تاریخ 31/03/1394 به سمت رئیس شعبه اول دادگاه کیفری دو شهرستان ساوه و  در تاریخ 25/12/1394 به سمت رئیس شعبه اول دادگاه عمومی و رئیس حوزه قضایی بخش نوبران منصوب و اکنون در این سمت انجام وظیفه می کند.

هادی ملکی

تحقق عدالت کیفری با آراء برتر قضات نمونه/ معرفی قضات شاخص و توانمند + تصاویر و مشخصات

رئیس دادگستری شهرستان ساوه

وی در تاریخ 15/10/1380 کار قضایی خود را با سمت قاضی تحقیق دادگستری شهرستان کرمانشاه شروع و سپس در تاریخ 2/11/1381 به سمت دادرس علی البدل دادگاه انقلاب اسلامی کرمانشاه و  در سال 1384 به سمت بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه و در تاریخ 3/10/1386 به سمت رئیس شعبه 106 دادگاه عمومی (جزایی) کرمانشاه و در تاریخ 4/11/1388 به سمت دادرس علی البدل دادگاه عمومی شهرستان محلات و سپس به سمت رئیس شعبه اول دادگاه عمومی (حقوقی) و رئیس دادگستری دلیجان و  در تاریخ 26/03/1395 به سمت رئیس شعبه اول دادگاه عمومی (حقوقی) و رئیس دادگستری شهرستان ساوه منصوب و اکنون در این سمت انجام وظیفه می کند.

محمود رضا سازنده 

تحقق عدالت کیفری با آراء برتر قضات نمونه/ معرفی قضات شاخص و توانمند + تصاویر و مشخصات

رئیس حوزه قضایی بخش زالیان

وی در سال 1380 کار خود را  با سمت اداری در دادگستری شروع کرده و تا سال 1390 در سمت اداری مشغول انجام وظیفه بوده و با پذیرش در آزمون قضاوت و گذراندن دوره کارآموزی در تاریخ 28/12/1391 کار قضایی خود را با سمت دادرس علی البدل دادگاه عمومی بخش نوبران شروع کرده و  در تاریخ 9/10/1393 به سمت دادرس علی البدل دادگاه عمومی زرندیه و در تاریخ 19/03/1395 به سمت رئیس شعبه 101 دادگاه کیفری دو شهرستان زرندیه و در تاریخ 06/03/1397 به سمت رئیس شعبه اول دادگاه عمومی و رئیس حوزه قضایی بخش زالیان منصوب و اکنون در این سمت انجام وظیفه می کند.

عباس صالحی

تحقق عدالت کیفری با آراء برتر قضات نمونه/ معرفی قضات شاخص و توانمند + تصاویر و مشخصات

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک

وی  در سال 1388 با سمت اداری کار خود را در دادگستری شروع کرده و با پذیرش در آزمون قضاوت و گذراندن دوره کار آموزی در تاریخ 28/12/1391 با سمت دادیار آزمایشی دادسرای عمومی و انقلاب آشتیان کار قضایی خود را شروع کرده و در تاریخ 21/03/1393 به سمت دادیار دادسرای عمومی و انقلاب اراک و  در تاریخ 31/03/1394 به سمت بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب اراک و  سپس به سمت معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک منصوب و اکنون در این سمت انجام وظیفه می کند.

محمود مختار جوزانی

تحقق عدالت کیفری با آراء برتر قضات نمونه/ معرفی قضات شاخص و توانمند + تصاویر و مشخصات

رئیس دادگستری شهرستان خنداب

وی کار خود را در دادگستری با سمت اداری شروع کرده و سپس با پذیرش در دانشگاه علوم قضایی و اداری قوه قضائیه در سال 1383 کار قضایی خود را با سمت دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان صحنه شروع کرده و سپس به سمت بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان صحنه و در تاریخ 15/02/1386 به سمت رئیس شعبه دوم دادگاه عمومی(حقوقی) صحنه و سپس به عنوان معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند و در تاریخ 27/07/1392 به سمت رئیس شعبه 101 دادگاه عمومی (جزایی) خنداب و در تاریخ 22/04/1394 به سمت رئیس شعبه اول دادگاه عمومی (حقوفی) و رئیس دادگستری شهرستان خنداب منصوب و اکنون در این سمت انجام وظیفه می کند.

سعید اسکندری

تحقق عدالت کیفری با آراء برتر قضات نمونه/ معرفی قضات شاخص و توانمند + تصاویر و مشخصات

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب اراک

وی در تاریخ 28/12/1391 با سمت دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شازند کار قضایی خود را شروع کرده و سپس در تاریخ 21/03/1393 به سمت دادیار دادسرای عمومی و انقلاب اراک و در تاریخ 09/03/1395 به سمت بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب اراک منصوب و اکنون در این سمت در حال انجام وظیفه می باشد.

محمدرضا عبدالهی

تحقق عدالت کیفری با آراء برتر قضات نمونه/ معرفی قضات شاخص و توانمند + تصاویر و مشخصات

رئیس شعبه 102 دادگاه کیفری دو شهرستان اراک

وی در تاریخ 25/09/1391 کار قضایی خود را با سمت دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خنداب کار قضایی خود را شروع کرده و سپس در تاریخ 30/03/1394 به سمت دادرس علی البدل دادگاه کیفری دو خنداب و در تاریخ 17/03/1395 به سمت رئیس شعبه 101 دادگاه کیفری دو شهرستان خنداب و  در تاریخ 04/08/1395 به سمت رئیس شعبه 102 دادگاه کیفری دو شهرستان اراک منصوب و اکنون در این سمت در حال انجام وظیفه می باشد.

علی علی بخشی

تحقق عدالت کیفری با آراء برتر قضات نمونه/ معرفی قضات شاخص و توانمند + تصاویر و مشخصات

رئیس شعبه دوم دادگاه عمومی (حقوقی) شازند

وی در تاریخ 06/07/1382 با سمت اداری در دادگستری  شهرستان نهاوند کار خود را شروع کرده و سپس با پذیرش در آزمون قضاوت و گذراندن دوره کار آموزی در تاریخ 28/12/1391 با سمت دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شازند کار قضایی خود را شروع کرده و سپس در تاریخ 22/04/1394 به سمت دادرس علی البدل دادگاه عمومی و انقلاب شازند و در تاریخ 20/04/1396 به سمت رئیس شعبه دوم دادگاه عمومی (حقوقی) شازند منصوب و اکنون در این سمت در حال انجام وظیفه می باشد.

اکبر حسینی

تحقق عدالت کیفری با آراء برتر قضات نمونه/ معرفی قضات شاخص و توانمند + تصاویر و مشخصات

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک

وی در تاریخ 08/06/1388 با سمت اداری کار خود را در دادگستری شروع کرده و با پذیرش در آزمون قضاوت و گذراندن دوره کارآموزی در تاریخ 28/12/1391 با سمت دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک کار قضایی خود را شروع کرده است. سپس در تاریخ 31/03/1394 به سمت بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک منصوب و اکنون در این سمت در حال انجام وظیفه می باشد.
 


حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
0
خسته نباشید دلاوران ایران زمین
علی نادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
0
0
درود بر دوست خوب و پرتلاشم، اکبر حسینی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *