استان کرمان پایلوت فعالیت حدنگاری اراضی کشاورزی در سطح کشور می شود

18:54 - 07 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۲۴۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: گام برداشتن در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تحقق صد درصدی حدنگاری در کشور از جمله اولویت های کاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان خواهد بود.

خبرگزاری میزان- طی حکمی از سوی حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، محمدحسن کردستانی به عنوان سرپرست جدید ثبت اسناد و املاک استان کرمان منصوب شد.

 حجت الاسلام و المسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در آیین تکریم معارفه مدیرکل ثبت استان کرمان، با اشاره به بهره گیری بسیار خوب سازمان ثبت از سامانه های الکترونیکی گفت: انجام این اقدامات موجب رضایت مندی مردم از ادارات ثبت اسناد و املاک شده است.

وی با بیان اینکه سازمان ثبت جایگاه بسیار مهمی در سطح کشور دارد، این سازمان را یکی از مهمترین محل مراجعات مردم است و موضوع آن حساسیت زیادی دارد لذا مدیریت در این بخش نیازمند وجود دانش و تجربه به صورت توأمان است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با تقدیر از زحمات مدیرکل قبلی ثبت استان، برای دکتر کردستانی مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان کرمان آرزوی موفقیت کرد.

 معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور کشور نیز دراین مراسم گفت: این سازمان همواره تلاش کرده که همسو با قوه قضائیه در تحقق برنامه های مورد نظر از جمله سند تحول قضایی و سند تحول و تعالی سازمان ثبت حرکت کرده و در این مسیر از فناوری های جدید در تمامی ابعاد استفاده کند.

صفدر کشاورز با تشریح خدمات و فرآیندهای الکترونیکی سازمان ثبت در بخش های مختلف مأموریتی،  به تثبیت و صدور اسناد 98 درصد از اراضی ملی و منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: این اقدام با برنامه ریزی های گسترده برای اراضی کشاورزی نیز در جریان است که در استان کرمان در کنار عملکرد خوب در بخش های مختلف، حدنگاری و تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی نیز باید سرعت بیشتری بگیرد.

سرپرست جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان نیز گفت: گام برداشتن در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تحقق صد درصدی حدنگاری در کشور از جمله اولویت های کاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان خواهد بود.

کردستانی به ظرفیت های بالای استان کرمان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و افزود: با موافقت رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و رئیس سازمان امور اراضی، این استان پایلوت تحقق تمام و کمال حدنگاری در کشور خواهد شد.

ساماندهی نیروی انسانی، شناسایی نخبگان ثبتی و پیگیری طرح جانشین پروری از دیگر اولویت های برنامه ای سرپرست جدید ثبت استان کرمان است که به آنها اشاره کرد.

کردستانی، مدیر حدنگاری منطقه جنوب اداره کل کاداستر سازمان ثبت و از منتخبین کشوری اولین همایش سراسری مدیران سازمان ثبت در شهریور ماه امسال است که سابقه مدیرکلی منابع طبیعی استان کرمان و ریاست اداره جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت را نیز در کارنامه خود دارد.

گفتنی است در این آیین از خدمات و تلاش های علی محمودی، مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک استان کرمان تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: استان کرمان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *