امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های راهبردی علمی و فناوری سازمان انرژی اتمی و دانشگاه اصفهان

15:39 - 08 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۳۰۷۹
رئیس سازمان انرژی اتمی در جریان سفر به اصفهان به عنوان سخنران و به‌منظور حضور در جلسه توسعه فناوری هسته‌ای، مبنای اقتدار ملی، مهمان دانشگاه اصفهان بود

خبرگزاری میزان - «محمد اسلامی»، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امروز پنجشنبه (8 دی ماه) در جریان سفر به استان اصفهان به عنوان سخنران و به‌منظور حضور در جلسه «توسعه فناوری هسته‌ای، مبنای اقتدار ملی» مهمان دانشگاه اصفهان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران، اساتید و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان و نیز مدیران استانی در حوزه‌‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، علم و فناوری و پزشکی برگزار شد، معاون رئیس جمهور به ارایه آخرین دستاوردهای سازمان انرژی اتمی در عرصه‌های گوناگون پرداخت.

در بخشی از این جلسه «اسلامی» پاسخگوی سوالات دانشجویان در حوزه‌های مختلف مربوط به صنعت هسته‌ای کشور بود.

در جریان حضور معاون رئیس جمهور در دانشگاه اصفهان، وی بازدیدی از آخرین مراحل پیشرفت ساخت پروژه « زیست بوم فناوری و نوآوری هسته‌ای» داشت و بر تکمیل هرچه زودتر این مجموعه تاکید کرد.

امضای سند همکاری‌های راهبردی علمی و فناورانه دانشگاه اصفهان و سازمان انرژی اتمی در جلسه‌ای با عنوان «تشکیل و راه‌اندازی زیست بوم فناوری و نوآوری هسته‌ای استان اصفهان با محوریت دانشگاه اصفهان» بخش دیگری از برنامه‌های حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در این دانشگاه بود.

در این جلسه که با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی، «سید امیرحسین فقهی»، رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای و جمعی از مدیران این سازمان، رئیس دانشگاه، معاونت‌ها و اساتید دانشگاه اصفهان برگزار شد، درباره توسعه فناوری هسته‌ای در این استان با محوریت این دانشگاه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *