دادستانی همدان از ابتدای سال به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از 3 هزار مراجعه کننده رسیدگی کرد

8:35 - 18 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۴۴۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان همدان با اعلام اینکه در 9 ماهه نخست سال جاری به مشکلات 3 هزار و 584 متقاضی در ملاقات مردمی رسیدگی شد، گفت: با پیگیری های انجام شده تاکنون بیش از 68 درصد از این تعداد مراجعات، منتهی به نتیجه شده است.

حسن خانجانی موقر در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه دیدارهای حضوری با مردم جزیی از وظایف کاری خود و از سیاست‌های دستگاه قضایی است، اظهار کرد: به همین منظور دادستانی همدان به طور مستمر و با هدف تکریم ارباب رجوع، گره گشایی از کار مردم و رسیدگی به مطالبات آن‎ها هر هفته دوشنبه‌ها با همراهی معاونان در محل دادسرا پاسخگوی مردم است.

وی با تأکید بر اینکه نشست و برخاست با مردم در هر فرصتی آن‌‎ها را امیدوار می‌‎کند، گفت: علاوه بر ملاقات عمومی در روزهای دوشنبه، دیدارهای چهره به چهره با مردم هم در مساجد و محلات به منظور حمایت از حقوق عامه و بررسی دغدغه مندی‌های شهروندان نیز انجام می‌شود.

دادستان همدان تصریح کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری 3 هزار و 584 نفر برای پیگیری مشکلات خود به این دادستانی مراجعه کرده که در نهایت با پیگیری‌های انجام شده 68 درصد از این میزان، منتهی به نتیجه شده است.

وی افزود: مشکلات افراد با دستگاه‌های اجرایی، درخواست مرخصی از زندان، درخواست رأی باز و رأی کار، درخواست عفو و بخشودگی، درخواست استفاده از پابند الکترونیک، اعتراض به روند رسیدگی و تقاضای تسریع و نیز مساعدت در امور وثیقه عمده تقاضاهای مراجعه کنندگان بوده است.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری: قضات برای تسهیل در روند آزادی زندانیان از ارفاقات قانونی استفاده‌ می‌کنند

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *