رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

 ۴ فوتی و ۲ مصدوم در پی وقوع آتش سوزی در شهر صنعتی البرز استان قزوین

19:21 - 20 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۰۳۴۲
 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری الوند در تشریح جزئیات حریق در یکی از شرکت‌های شهر صنعتی البرز گفت: این حادثه منجر به فوت چهار نفر و مصدومیت ۲ نفر شد.

خبرگزاری میزان - امیر حسین‌پور، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری الوند اظهار کرد: ساعت ۱۵:۰۵ دقیقه امروز سه‌شنبه ۲۰ دی ماه، حریقی گسترده در یکی از شرکت‌های شهر صنعتی البرز رخ داد.

وی در این راستا تصریح کرد: بلافاصله چند تیم آتش‌نشانی از شهر صنعتی البرز، الوند و قزوین جهت اطفای آن به محل حادثه اعزام شدند اما متأسفانه به‌علت گستردگی این آتش‌سوزی چهار نفر از پرسنل شرکت فوت شده و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حریق مهار شده و همکاران ما مشغول لکه‌گیری محل حادثه هستند، گفت:حجم حریم گسترده بوده و خسارت مالی زیادی به شرکت وارد شده، اما با توجه به مهار زودهنگام آن، واحدهای هم‌جوار آسیب ندیده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری الوند ادامه داد: علت حادثه در دست بررسی است و متعاقباً اعلام خواهد شد.

از سوی دیگر حسن اسماعیلی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین نیز در رابطه اظهار کرد: آتش‌سوزی در یکی از شرکت‌های شهر صنعتی البرز منجر به مصدومیت هفت نفر از پرسنل شرکت شد که متأسفانه چهار نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه ۲ تن از مصدومین نیز (آقایان ۳۵ و ۳۳ ساله) دچار سوختگی ۶۰ درصد درجه ۲ بودند که به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند، یکی از مصدومین حادثه نیز خانم بوده که دچار ضعف و بی‌حالی شده و اقدامات درمانی برای وی در محل حادثه انجام شده است.

اسماعیلی افزود: در پی وقوع این حریق، سه آمبولانس از پایگاه‌های الوند، توحید و لیا به محل حادثه اعزام شدند و اتوبوس آمبولانس اورژانس نیز در حال آماده‌باش در محل حادثه حاضر شد تا در صورتی که حادثه مصدومین بیشتری داشت، آن‌ها را به بیمارستان انتقال دهد.

انتهای پیام/


برچسب ها: حادثه حادثه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *