رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ورود سازمان بازرسی کل کشور برای حل مشکلات واحد فولادسازی هرمزگان

16:21 - 21 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۱۸۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در جریان سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بندرعباس، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از واحد فولادسازی هرمزگان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - در جریان سفر یک روزه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان هرمزگان، احمد اسدیان با حضور در واحد فولادسازی هرمزگان ضمن بازدید از خطوط مختلف تولید این شرکت از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

در این بازدید مدیران فولادسازی هرمزگان ضمن قدردانی از حضور معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در این مجموعه، مشکلات و دغدغه پیش‌رو از جمله محدودیت برق، گاز در برخی از فصول سال و اولویت مصارف خانگی و… را مطرح کردند.

البته مدیران این مجموعه پیشنهاد دادند که با توجه به محدودیت‌ها در حوزه برق و گاز دولت برای سرمایه گذاری در این حوزه از بخش خصوصی حمایت کند و البته این اطمینان را بدهد که تولیدات در این حوزه به واحدها اختصاص باید همچنین دولت مشوق‌هایی را به بخش خصوصی بدهد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور نیز در این بازدید با بیان اینکه واحدهای تولیدی نقش بسیار مهمی در زمینه رونق تولید و اشتغالزایی دارند؛ گفت: سازمان بازرسی نگاه ویژه‌ای به مقوله حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری دارد و‌ هدف این است که از ابزارهای نظارتی خود به منظور توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی استفاده کند.

وى همچنین قول مساعد داد که موضوعات و مسائل را از مرکز پیگیری کند.

بیشتربخوانید

رئیس سازمان بازرسی کل کشور: به سراغ مدیران کم کار می‌رویم/ هشدارهای سازمان بازرسی چندین برابر پرونده‌های تشکیل شده است

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *