اسامی ۱۲۹ ساختمان ناایمن منتشر می‌شود

9:59 - 30 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۲۱۰۹
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از اعلام اسامی ۱۲۹ ساختمان پرخطر شهر تهران به پایتخت‌نشینان در روز شنبه خبر داد.

خبرگزاری میزان _ بنا به اعلام پایگاه خبری تحلیلی شهر، ناصر امانی در ششمین سالگرد حادثه پلاسکو ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت ۱۶ آتش نشان در حادثه پلاسکو گفت: حادثه پلاسکو یک چشم انداز جدیدی را در بحث ایمنی در ساختمان ها رقم زد، اینکه اگر حادثه ای در این زمینه روی داد باید برای نجات جان انسان ها ایثار کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به حضور رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری و مدیرعامل سازمان آتش نشانی در یک برنامه تلویزیونی به مناسبت ششمین سالگرد حادثه پلاسکو در ادامه گفت: در این برنامه به راحتی اعلام شد که در شهر تهران بیش از ۳۰ هزار ساختمان ناایمن شناسایی شده است. این رویکرد بعد از حادثه پلاسکو به یک نهضت تبدیل شد.

وی افزود: در این برنامه اعلام شد که از این تعداد ساختمان ناایمن در شهر تهران، ۱۲۹ ساختمان خطر آنی دارند و قرار است روز شنبه لیست این ساختمان ها در اختیار رسانه ها قرار گیرد.

امانی با بیان اینکه صاحبان این ساختمان ها در حضور نمایندگان سازمان های ذی ربط دعوت و به آنها اخطار و مهلت داده شده تا ساختمان های خود را ایمن سازی کنند، ادامه داد: اکنون از زمان آخرین مهلتی که سازمان آتش نشانی اعلام کرده، مدت ها گذشته است و ما باید سریع به مردم اطلاع رسانی کنیم و با نصب تابلویی اعلام کنیم این مجموعه اصول ایمنی را رعایت نکرده است تا مردم با اطلاع وارد این ساختمان ها شوند.

انتهای پیام/


برچسب ها: شهری ناایمن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *