مسکو: خطر مشارکت مستقیم ناتو در درگیری اوکراین در حال افزایش است

14:29 - 30 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۲۳۹۲
سخنگوی کرملین هشدار داد که درگیری اوکراین تشدید شده و خطر مشارکت مستقیم ناتو در این درگیری نیز در حال افزایش است.

خبرگزاری میزان - «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کاخ کرملین، هشدار داد که خطر مشارکت مستقیم ناتو در درگیری اوکراین در حال افزایش است.

به گزارش «ریانووستی»، «پسکوف» در نشست مطبوعاتی خود گفت: درگیری در اوکراین تشدید شده و خطر مشارکت مستقیم ناتو در این درگیری در حال افزایش است.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد: هیچ چیز در مورد پیشرفت روسیه و دستیابی به اهداف آن تغییر نخواهد کرد و غرب به توهم توانایی کی‌یف برای پیروزی متعهد است.

این مقام ارشد روسیه در ادامه با اشاره به ارسال تسلیحات از سوی کشورهای غربی به اوکراین، یادآور شد: ارسال تانک هم اساسا در میدان جنگ چیزی را تغییر نخواهد داد و تنها تبعاتی را برای اوکراین به همراه دارد.

وی در ادامه با اشاره به روابط میان روسیه و آمریکا گفت: هیچ امیدی برای بهبود روابط با آمریکا در آینده قابل پیش‌بینی وجود ندارد.

در همین حال «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه در اظهاراتی گفت: انتظار داریم کمیته بین‌المللی صلیب سرخ تلاش‌های خود را برای بازدید و حفاظت از اسیران جنگی روسیه در اوکراین تشدید کند.

وزیر خارجه روسیه افزود: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به زندانیان اوکراینی ما دسترسی دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اوکراین روسیه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *