رئیس كل دادگستری اصفهان: واحدهای صنعتی موظف به رعایت استاندارد‌های زیست‌محیطی در رفع آلودگی هوا هستند

8:45 - 02 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۴۵۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نهمین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در دادگستری استان برگزار شد.

خبرگزاری میزان_ نهمین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در دادگستری استان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری رئیس كل دادگستری استان با اشاره به  مو ضوع آلودگی هوای اصفهان بیان کرد: كلان‌شهر اصفهان با دارا بودن صنایع گسترده و بزرگ در اطراف، با مشكل آلودگی هوا روبرو است و علی‌رغم برخی اقدامات در كاهش آلودگی‌های زیست محیطی از سوی برخی از صنایع، هنوز با وضع مطلوب فاصله وجود دارد.

وی افزود: دستگاه قضایی استان از یك سوء وظیفه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی  در جهت رفع مشكلات اقتصادی و اشتغال را دارد و از سوی دیگر رعایت موارد مربوط به حفظ سلامت مردم و قوانین زیست‌محیطی را نیز در اولویت فعالیت های خود دارد..

رئیس کل دادگستری استان اصفهان بر لزوم رعایت مقررات زیست‌محیطی توسط شركت‌های تولیدی تاكید و بیان داشت: با توجه به آلودگی كلان شهر اصفهان و اهمیت موضوع سلامت مردم، شركت‌های تولیدی باید استانداردهای مربوط به آلایندگی و مسائل زیست‌محیطی را رعایت كرده و باید هر هزینه‌ و اقدامی كه در جهت كاهش آلایندگی لازم است؛ انجام گیرد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری در پایان از پیگیری ویژه دستگاه قضایی استان در رابطه با كاهش آلاینده‌های هوای اصفهان توسط مدعی العموم و دادستان مرکز استان خبر داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *