سرمربی سابق تیم ملی تکواندو بانوان: فعلا نمی‌توانم با باشگاه‌های اروپایی همکاری کنم

7:45 - 03 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۵۶۳۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: فعلا نمی‌توانم با باشگاه‌های اروپایی همکاری کنم چون برای کمپ یونان قرارداد دارم.

مهرو کمرانی در گفت‌وگو با میزان، درباره حضور در کمپ تمرینی یونان اظهار داشت: این کمپ هر ساله در کشور یونان برگزار می‌شود و این بار هم من برای حضور در این کلاس راهی یونان شدم. قبل از من هم مستعان و یاری به آنجا دعوت شده بودند و اولین بار نیست یک ایرانی در این کمپ شرکت می‌کند.

وی افزود: اگر زیادی سر و صدا نکردم چون کلا دنبال حواشی و خبر نیستم و اتفاق خاصی هم رخ نداده است. در این کمپ حاضر شدم و نمایندگان چند کشور دیگر هم خواستار برگزاری کمپ تمرینی و برگزاری کلاس از سوی من شدند، اما چون با آلکس در یونان قرارداد بستم، نمی‌توانستم مستقیم با جای دیگری مذاکره کنم.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو بانوان ایران عنوان کرد: احتمالا در کمپ تابستان یونان هم حاضر شوم و باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید، اما صحبت‌‎هایی با نمایندان کشور سوئد، مالت و یکی، دو کشور دیگر شد که خیلی جدی نبود.

کمرانی در واکنش به این پرسش که آیا پیشنهاد سرمربیگری از تیم‌های اروپایی دریافت کرده، گفت: زیاد نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم، اما خوب حرف‌هایی زده شده، اما خودم راغب نیستم که به آن‌ها به صورت جدی فکر کنم. فعلا ترجیح می‌دهم روی برگزاری کلاس‌ها و کمپ‌ها تمرکز کنم.

وی در خصوص اینکه آیا درست است که پیشنهادی از یک باشگاه سوئدی داشت، خاطرنشان کرد: این خبر درست است، این پیشنهاد برای برگزاری یک کمپ تمرینی و یک استاژ فنی بوده و چیزی بیشتر از این نیست. همانطور که گفتم فعلا نمی‌توانم با باشگاه‌های اروپایی همکاری کنم چون برای کمپ یونان قرارداد دارم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *