آغاز سومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی با حضور ۹ استان + برنامه

14:41 - 04 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۸۷۸۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سومین دوره لیگ برتر ساحلی با حضور 14 تیم از 9 استان کشور پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، 14 تیم شهداب یزد، موج سواران ساحل نوشهر، سنگ آهن بافق، پیکان بندر دیر، فولاد هرمزگان، رازین پلیمر راه ابریشم، اداره بنادر و دریانوردی انزلی، دانش و توپ، پارس جنوبی، رعد پدافند، شهید ادریس آزادیان، ملوان بندرعباس، ساوانا و امید سنگ آهن بافق در سومین دوره لیگ برتر استاندارد ساحلی حضور دارند.

بدین ترتیب نمایندگانی از 9 استان کشور شامل یزد (سه تیم)، سیستان و بلوچستان، مازندران و هرمزگان (هر کداوم دو تیم) و بوشهر، تهران، سمنان، گیلان و خراسان رضوی با یک تیم در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

** سه میلیارد ریال پاداش برای سومین دوره

سه میلیارد ریال پاداش برای مقام‌های اول تا چهارم سومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی تعیین شده است که به ترتیب یک میلیارد و 200، 800 ، 600 و 400 میلیون ریال به تیم‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها تعلق خواهد گرفت.

** 91 دیدار در مرحله مقدماتی

مرحله مقدماتی سومین دوره لیگ برتر ساحلی در سیزده هفته از 12 بهمن سال 1401 تا 16 تیرماه 1402 با 91 دیدار پیگیری خواهد شد و سپس هشت تیم برتر جدول به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد.

تیم‌ها در هر دیدار لیگ برتر ساحلی در دو مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند و در صورت تساوی، گلدن ست تعیین کننده برنده خواهد بود که در پایان مسابقات هر روز برگزار می‌شود.

برنامه هفته‌های اول تا پنجم مرحله مقدماتی ازسوی کمیته ساحلی مشخص و اعلام شده است تا پس از اعلام رسمی تقویم ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا برنامه دیگر هفته‌های مرحله مقدماتی نیز قطعی شود.

** برنامه هفته‌های اول تا پنجم به ‌قرار است:

** برنامه هفته نخستبر اساس برنامه اعلامی کمیته ساحلی فدراسیون والیبال هفته نخست لیگ برتر ساحلی از 12 تا 13 بهمن‌ماه به میزبانی تیم فولاد هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار خواهد شد که برنامه هفته نخست به قرار زیر است:

شهداب یزد – امید سنگ آهن بافق

موج سواران ساحل نوشهر – ساوانا

سنگ آهن بافق – ملوان بندرعباس

پیکان بندر دیر – شهید ادریس آزادین

فولاد هرمزگان – رعد پدافند

رازین پلیمر راه ابریشم – پارس جنوبی

اداره بنادر و دریانوردی انزلی – دانش و توپ

تیم‌ها در هر دیدار لیگ برتر ساحلی در دو مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند و در صورت تساوی، گلدن ست تعیین کننده برنده خواهد بود که در پایان مسابقات هر روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *