توضیحات دبیر فدراسیون وزنه‌برداری درباره حواشی انتخابات کمیسیون‌ها و شایعه ابطال آن

12:21 - 05 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۹۷۹۶
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری درباره انتخابات کمیسیون‌های این فدراسیون و شایعه ابطال آن توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری میزان – مراسم رونمایی و امضای قرارداد همکاری فدراسیون وزنه‌برداری و شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، با حضور بهروزی، قائم مقام شرکت همراه اول، سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون و شماری از روسای هیات‌های استانی و قهرمانان این رشته در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

حسین مقامی، دبیر مجمع این فدراسیون خواست درباره تعویق انتخابات این فدراسیون گفت: با توجه به اینکه در اساسنامه آمده است، ۴۵ روز قبل از انتخابات باید تکلیف کمیسیون‌ها مشخص شود، ۲۵ دی انتخابات کمیسیون‌ها برگزار شد و برای اینکه فرایند ۴۵ روز رعایت شود، با کسب اجازه از وزارت ورزش انتخابات به تعویق افتاد و ۱۵ اسفند تاریخ نهایی برگزاری مجمع است تا مفاد آیین‌نامه برگزاری انتخابات، رعایت شود.

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: وزنه برداری در گذشته آسیب زیادی دیده است، فدراسیون به هیچ وجه از آن استقبال نخواهد کرد و به هیچ کسی حق نمی‌دهیم که علیه روسای هیات‌ها سمپاشی کند. روسای هیات‌ها تا زمانی که مورد تایید مجمع باشند، مورد حمایت فدراسیون هم قرار می‌گیرند. اگر روزی شنیدید درهای فدراسیون روی خدمتگزاران و قهرمانان بسته شد آن وقت بگویید چرا اینطور شد، البته اگر‌ کسی خودش بخواهد برود حرف دیگری است.

وی درباره حواشی انتخابات کمیسیون وزنه‌برداری و بحث ابطال آن گفت: هر انتخابات حرف و حدیث‌هایی دارد، اما کمیته نظارت تمام مفاد آیین نامه‌ها را لحاظ کردند. ابطال وجود ندارد چون توهین به شعور تمام افرادی است که در انتخابات شرکت کردند. سعی کنیم بجای تخریب، برنامه ارائه دهیم. در فدراسیون به روی همه باز بوده و خانه همه کسانی است که افتخارآفرینی کردند. همیشه سعی می‌کنیم دست یاری دراز کنیم. هر نقدی باشد می‌پذیریم و به دیده منت می‌پذیریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *