رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با ورود قوه‌قضاییه؛ اولین گروه از خودروهای ریگان خودرو پس از سال‌ها تحویل مشتریان شد

12:04 - 08 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۱۱۵۲
رئیس حوزه قضایی بروات گفت:ظرف کمتر از ۱۰ روز از دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان و با پیگیری دادستانی مرکز استان و حوزه قضایی بروات، تعداد ۹۰ خودروی مدل Coupa و JMC از سوی شرکت ریگان خودرو پس از گذشت سالها تحویل مشتریان این شرکت شد.

خبرگزاری میزان_ معین افشاری اظهار کرد: دادگاه عمومی بروات در راستای سیاست های ابلاغی قوه قضاییه مبنی بر رفع موانع و حمایت از تولید و پیشگیری از وقوع جرم از یک سال گذشته بدنبال حل مشکلات شرکت ریگان خودرو است.

وی اضافه کرد : در این رابطه چندین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی با مسئولان مختلف بانکی ،صنایع،گمرک و سایر بخش ها با مدیران شرکت ریگان خودرو برگزار شده است.

وی تصریح کرد:نهایتا در سفر حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان و بخشی، دادستان مرکز استان و با حمایت ویژه و صدور دستورات قضایی مبنی بر تحویل خودروهای پلاک شده که متعلق به مشتریان بود،کلیه محدودیت های شرکت ریگان خودرو در این رابطه مرتفع شد.

وی اعلام کرد: امروز اولین گروه از مشتریان شرکت ریگان خودرو بعد از گذشت سال ها موفق به تحویل خودروهای خود شدند.

وی گفت:امیدواریم با همت مسئولان و تلاش بیشتر مدیران شرکت‌های خوردو سازی و همچنین حمایت دستگاه قضایی شاهد آن باشیم این شرکت خودرو سازی به تمام تعهدات خود جامعه عمل بپوشاند و رضایت مشتریان را حاصل کند.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در 24 دی ماه ۱۴۰۱ از صنایع خودروسازی منطقه ویژه ارگ بم اعلام کرده بود: در بازدیداز این واحدها تلاش می شود که مشکلات و موانع پیش روی آنها شناسایی شود.

وی عمده مشکل شرکت‌های خودروسازی را درحوزه گمرکی دانسته و گفت:باید برای رفع آنها پیگیری های لازم صورت گیرد.

وی یادآور شده بود: برخی مشکلات قضایی نیز در شرکت های خودروسازی وجود داشته که باید رصد و پیگیری شوند و براساس هماهنگی های لازم سیاست واحدی برای کمک به تولید و رفع مشکلات این واحدها انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: درباره بسیاری از واحدهای تولیدی از جمله در حوزه خودروسازی باید قضازدایی شود و به نحوی تدبیر شود که از بروز این مشکلات جلوگیری شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *