رئیس کل دادگستری کرمانشاه: دستگاه قضایی از مدیران لایق و تاثیر گذار حمایت می‌کند

14:00 - 06 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۱۲۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، گفت: دستگاه قضایی استان وظیفه دارد از مدیران لایق و تاثیر گذار حمایت و آرامش فکری را برای آنها فراهم کند.

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگستری،  رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب و معاون توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه با حضور در شهرداری، در نشست مشترک با شهردار کرمانشاه و معاونان وی و بر آسان کردن کار برای مردم و حذف واسطه ها تاکید کردند.

 توسلی‌زاده در این نشست ضمن تشکر ازفعالیت مجموعه شهرداری با درآمد ناپایدار و حجم مشکلات یادآوری کرد:  شهرداری مسئولیت توسعه شهری و با فراهم کردن محیطی آرام و ایجاد آرامش روحی و روانی برای مردم سروکار دارد؛ بنابراین از ظرایف کار شهرداری همین امور روانی است که باید در سطح شهر و برای مردم فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت کار شهرداری و اینکه در بسیاری از کشورهای پیشرفته شهرداری بزرگترین و موثرترین نهاد اجتماعی است افزود: برای حل مشکلات در تمامی حوزه ها نیازمند قانون و مجریان خوب هستیم که قوانین خوب باید منطبق بر مقتضیات زمانی منطبق باشند تا به آسانی اجرا و حلال مشکلات شوند.

وی تاکید کرد: در کنار اجرای قوانین، ثبات مدیریتی از دیگر عوامل توسعه شهری است تا مدیر بتواند با ساماندهی به توسعه و رشد مجموعه خود کمک کند و منابع مالی و انسانی را به سمت پیشرفت سوق دهد به همین دلیل مدیران نیازمند آرامش هستند و حواشی نباید آنان را دچار چالش کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، افزود: به عنوان دستگاه قضایی وظیفه داریم از مدیران لایق و تاثیر گذار حمایت و آرامش فکری را برای آنها فراهم کنیم.

توسلی‌زاده در ادامه با پرداختن به اهم وظایف شهرداری تاکیدکرد: شهرداری با مهمترین عوامل شهری در ارتباط است و می تواند به گونه‌ای عمل کند که کار را برای مردم آسان کند.

وی افزود: از سویی شهرداری وظیفه دارد به مالکیت مردم احترام بگذارد و با آسان کردن کارها به گونه ای عمل کند که مردم برای انجام امور خود نیازمند واسطه نباشند.

از دیگر توصیه موکد و مورد نظر رئیس کل دادگستری استان شفاف سازی بود وتاکید کرد: شفاف سازی و اجرای درست قوانین بستر توسعه را فراهم می کند و از راههای مهم و موثر مبارزه با فساد است و باید به تعهدات در زمان مقرر و به صورت شفاف عمل شود تا از تشکیل پرونده های قضایی جلوگیری شود.

توسلی‌زاده گفت: تدوین برنامه آینده را پیش بینی پذیر و به تحقق اهداف کمک می کند و راه را بر فساد خواهد بست.

در ادامه این نشست شهردار کرمانشاه و معاونان وی به ارائه گزارش عملکرد شهرداری پرداختند و از حمایت های دستگاه قضایی و رئیس کل دادگستری استان تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید:

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه در ملاقات مردمی به درخواست‌های ۱۵۹ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری نشست

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *