کشف مواد مخدر در ایستگاه راه آهن تهران

11:48 - 08 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۳۴۳۸
فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش توسط پلیس راه آهن تهران خبر داد.

خبرگزاری میزان –  پایگاه خبری پلیس، سردار حشمت اله ملکی گفت: همکارانم در پلیس راه آهن تهران با تشدید اقدامات مراقبتی حين کنترل مسافران قطار شيراز ـ تهران به یک نفر با هویت معلوم مشکوک می شوند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از کنترل اثاثیه و بار همراه این مسافر تعداد پنج بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن 5 کیلو و 230 گرم کشف و ضبط شد.

وی افزود : متهم پس ازدستگیری اظهار داشت: مواد مخدر کشف شده متعلق به دوستش با هویت معلوم می باشد. لذا ماموران پلیس راه آهن توانستند با اجرای سریع طرح مهار وی را شناسایی و دستگیر که در بازرسی بعمل آمده از وسایل همراه وی نیز مقدار 49 گرم تریاک و 28 گرم سوخته تریاک که به طرز ماهرانه ای در چمدان مسافرتی جاسازی کرده بود کشف کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در اجرای دستور دادسراي انقلاب ناحيه 24 استان تهران، متهمان به همراه اموال مکشوفه تحويل پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شدند، گفت: مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در حریم خطوط ریلی همچنان ادامه دارد.

سردار ملکی به شهروندانی که قطار را به عنوان وسیله سفر انتخاب می کنند، توصیه کرد: از جابه جايي بسته هاي مشکوک افراد ناشناس خودداري کنند، پليس راه آهن در صورت کشف هرگونه اشيا ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل کننده برخورد قانوني خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *