حمودی: استقلال نباید در باد پیروزی مقابل ملوان بخوابد/ هنوز از کورس قهرمانی عقب هستیم

0:45 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۳۵۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به نسبت بازی گذشته بسیار دقیق و با برنامه بازی کرد و از موقعیت‌هایی که برایشان به دست آمد نهایت استفاده را بردند و به گل رسیدند.

علی حمودی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برتری پرگل تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال به نسبت بازی گذشته بسیار دقیق و با برنامه بازی کرد و از موقعیت‌هایی که برایشان به دست آمد نهایت استفاده را بردند و به گل رسیدند. ملوان تیم شایسته‌ای است و لیاقت کسب امتیاز در این دیدار را داشت.

وی افزود: من از بازی 2 تیم لذت بردم. ملوان تحت هدایت مازیار زارع خوب بازی می‌کند و چندین موقعیت جدی روی دروازه استقلال ایجاد کرد. خداراشکر شانس با ما یار بود و موقعیت‌های حریف به گل تبدیل نشد وگرنه کار برای آبی‌پوشان بسیار سخت می‌شد. خوشحالم که 3 امتیاز این بازی را به دست آوردیم و همین امر باعث شد که در جدول امیدهایمان نگه داشته شود، اما‌ نباید در باد این پیروزی خوابید.

*مهری مقابل ملوان به خوبی قابلیت‌هایش را نشان داد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: تیم‌ها در بالای جدول شرایط خوبی دارند و همه با قدرت برای قهرمانی می‌جنگند. هنوز کار سختی برای قهرمانی داریم، اما با تلاش بچه‌ها امیدواریم بتوانیم این کار را برای دومین فصل متوالی به سرانجام برسانیم.

وی در رابطه با عملکرد بازیکنان استقلال مقابل ملوان گفت: ساپینتو تیم ملوان را به خوبی آنالیز کرده بود و از ضد حملات به خوبی استفاده کرد و موفق به گلزنی شدند. سعید مهری در این بازی قابلیت‌های خودش را نشان داد و به انتقادات پاسخ ویژه‌ای داد، اما نباید با این حرف‌ها مغرور شود و در بازی‌های بعدی باید با قدرت بیشتری حاضر شود. در فاز تهاجمی محبی، قایدی و مطهری فوق‌العاده کار کردند و نشان دادند برای خلق موقعیت قدرت بالایی دارند.

*نبود تماشاگران فوتبال را بی روح می‌کند

حمودی درباره دیدار بعدی استقلال با مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران بیان کرد: مس کرمان تیم بسیار خوبی است و مربی با دانشی دارد. علی رغم اینکه مس بازی این هفته مقابل پیکان را واگذار کرد، اما نباید آنها دست کم بگیریم. استقلال باید در این بازی‌ها پیروز باشد آن وقت می‌توانیم درباره قهرمانی صحبت کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه خاطر نشان کرد: تماشاگران سرمایه فوتبال هستند و نبودشان فوتبال را بی روح می‌کند. امیدواریم از این نعمت به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *