ورمزیار: استقلال از نظر فنی هنوز جای کار دارد/ شکست پرسپولیس به تیم‌های بالای جدول انگیزه داد

0:45 - 09 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۳۷۲۶
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال هنوز باید از نظر فنی بیشتر کار کند تا عملکردی بهتر داشته باشد.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال مقابل ملوان برد خیلی خوبی را به دست آورد و از نظر فنی هم توانست با یک بازی تاکتیکی 4 گل بزند. اما با این حال استقلال هنوز باید از نظر فنی بیشتر کار کند تا عملکردی بهتر داشته باشد. شکست پرسپولیس مقابل فولاد هم به تیم‌های بالا جدول کمک کرد و انگیزه داد تا فاصله امتیازهای‌شان بیشتر از این نشود.

وی در مورد اینکه پیروزی مقابل ملوان انگیزه را به تیم فوتبال استقلال بازگرداند، عنوان کرد: این برد به استقلال کمک کرد تا در کورس رقابت با صدرنشینان باقی بماند. همیشه پیروزی باعث می‌شود تا همدلی و وفاق در تیم بیشتر شود و اتحاد در بین بازیکنان برای بازی بعدی بیشتر شود. پیروزی مقابل ملوان به طور حتم از نظر روحی و روانی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

*نباید مس کرمان را دست کم گرفت

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه باید روند پیروزی‌های استقلال ادامه‌دار باشد، تاکید کرد: نباید این طور باشد که وقتی استقلال توانست یک بازی را با تفاضل خیلی خوب پیروز شود، دست از تلاش بردارد. استقلال توانایی زیادی دارد که حتی بهتر از این هم بازی کند و باید بیشتر از قبل کار کند تا همچنان بردهای خودشان را ادامه دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار هفته هجدهم آبی‌پوشان با مس کرمان اضافه کرد: امیدوارم در دیدار این هفته، تمرین و چیدمان بازیکنان در بازی مقابل مس کرمان به گونه‌ای باشد که این تیم را بتواند شکست دهد. البته نباید بازیکنان استقلال این تیم را دست کم بگیرند و با تمرکز بالا به مصاف حریف خود بروند. تمامی بازی‌ها در لیگ برتر سخت است و هیچ تیمی از قبل بازنده نخواهد بود.

*ملوان در جام حذفی انگیزه‌های زیادی برای جبران شکست لیگ برتر خواهد داشت

ورمزیار درباره تقابل استقلال و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اذعان کرد: به طور حتم قرعه استقلال نسبت به پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی راحت‌تر است، ولی دیدارهای لیگ برتر با جام حذفی خیلی با هم متفاوت است. استقلال نباید به برد ملوان در لیگ برتر دلخوش باشد و این پیروزی باعث غرور بازیکنان شود. قطعاً ملوان در جام حذفی انگیزه‌های زیادی برای جبران شکست لیگ برتر خواهند داشت.

وی در پایان در خصوص حضور هواداران در استادیوم‌ها خاطرنشان کرد: عدم حضور تماشاگر در ورزشگاه تأثیر منفی روی بازی‌ها گذاشته است و به طور حتم بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها به بازیکنان برای ارائه بازی خوب انگیزه می‌دهد. حضور هواداران به بازی لیگ روح می‌دهد و جان تازه‌ای به رقابت‌ها لیگ برتر فوتبال ایران خواهد داد و از این پس مسابقات جذاب و مهیجی را می‌بینیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *