آغاز مزایده اموال منقول سازمان تملیکی از امروز

8:43 - 09 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۴۳۵۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده اموال منقول این سازمان از امروز خبر داد و گفت: مزایده شماره 265 سازمان طبق روال گذشته از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت انجام خواهد شد.

خبرگزاری میزان _ صاحب حجتی با اشاره به شروع مزایده الکترونیکی اموال منقول ماهانه از امروز ۹ بهمن در ۳۰ استان کشور، گفت: مزایده شماره 265 سازمان طبق روال گذشته مزایده اموال منقول از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت انجام خواهد شد.

قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کل کالاهای عرضه شده در این مزایده سراسری بیش از 961 میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است.

وی افزود: بیشترین کالاها در این مزایده به ترتیب از سوی استان‌های هرمزگان، آذربایجان غربی، تهران و آذربایجان شرقی عرضه خواهد شد.

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: کالاهای عرضه‌شده در این مزایده شامل ماشین‌آلات راهسازی، مقادیری طلا، لوازم‌خانگی، پوشاک و دخانیات به شرط صادرات و اسباب‌بازی است.

بر اساس این گزارش، شرکت در مزایده برای عموم مردم آزاد است و متقاضیان تا تاریخ 16 بهمن می‌توانند از کالاهای مورد نظر بازدید و پیشنهادهای خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متقاضیان برای دریافت جزئیات اقلام مزایده به آدرس TAMLIKI.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *