بیمارستان صحرایی ارتش در منطقه زلزله‌زده خوی برپا می‌شود

10:01 - 09 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۴۵۰۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش گفت: در ساعات اولیه پس از زلزله خوی، فرماندهان تیپ‌های نزدیک به منطقه، کارشناسان عمرانی و تاسیسات و بهداشت و درمان به منطقه اعزام شده‌اند و بیمارستان صحرایی ارتش تا ساعتی دیگر در منطقه برپا خواهد شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علی حاجیلو، با اشاره به وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی و آماده‌باش کامل یگان‌های مقابله با بلایای طبیعی این قرارگاه گفت: تیپ ۲۶۴ سلماس، تیپ ۳۲۱ مرند و گروه ۴۳۳ مهندسی شهید آبشناسان قوشچی که دارای ادوات سنگین مقابله با بلاهای طبیعی هستند، به صورت آماده‌باش درآمده و در صورت نیاز آماده اعزام به مناطق آسیب دیده از زلزله هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش افزود: در ساعات اولیه حادثه فرماندهان تیپ‌های نزدیک به منطقه، کارشناسان عمرانی و تاسیسات و بهداشت و درمان به منطقه اعزام شده‌اند و بیمارستان صحرایی ارتش تا ساعتی دیگر در منطقه برپا خواهد شد.

وی عنوان کرد: طی تماسی با معاون سیاسی امنیتی و معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی، ضمن اعلام آمادگی صددرصدی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش برای اعزام کمک‌های اولیه و تجهیزات اسکان به مناطق زلزله‌زده، آخرین وضعیت این مناطق نیز بررسی و دستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *