درستکار همچنان در دسترس نیست/ غیبت‌های سوال‌برانگیز سرمربی تیم ملی کشتی آزاد

11:17 - 09 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۴۶۰۸
غیبت‌های ادامه‌دار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات و اردوهای تیم ملی سوال‌برانگیز شده است.

خبرگزاری میزان - غیبت‌های عجیب پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همچنان ادامه دارد و همچنان خبری از نفر اول کادرفنی تیم ملی در برنامه‌های فنی و تمرینی آزادکاران نیست تا شایعات پیرامون شکرآب شدن رابطه وی با رئیس فدراسیون کشتی بیش از پیش شود.

غیبت درستکار که در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در قالب مسابقات قهرمانی کشور سوال‌برانگیز شده بود، تازه شروع کار بود و همچنان ادامه دارد. بعد از آن مسابقات، درستکار هنوز در حوالی خانه کشتی و اردوی شاگردانش آفتابی نشده است و مربیان کم تجربه تیم، تمرینات قهرمانان جهان و المپیک را زیر نظر دارند.

البته دبیر سعی کرده است با حضورش در اردوهای تیم ملی و توصیه‌های فنی به آزادکاران تا حدودی این خلأ را جبران کند تا شاید کمی از بار منفی این غیبت کاسته شود.

فارغ از غیبت درستکار در مسابقات و اردوهای تیم ملی، وی حتی در مراسم مناسبتی فدراسیون (سومین سالگرد شهید گمنام در فدراسیون، رونمایی از کتاب شهید کشتی‌گیر سیدمصطفی میرشاکی، مراسم رونمایی از سردیس شهید سجاد عفتی و ...) که پیش از آن حضوری فعال در آنها داشت نیز غیبت دارد و حتی در مهم‌ترین مراسم این مدت که با حضور احمد دنیامالی، نماینده مجلس شورای اسلامی برای تقدیر از نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی آمریکا برگزار شد، نیز حضور نداشت.

البته همچنان فدراسیون کشتی توضیح قانع کننده‌ای درباره غیبت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی کشور، اردوهای تیم ملی و عدم همراهی تیم ملی در مسابقات بین‌المللی نداده است و از طرفی خود این مربی هم سکوت کرده‌ است، هر چند محسن کاوه، مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در توجیه این اتفاقات گفته است که درستکار با هماهنگی قبلی نتوانست در مسابقات شرکت کند.

از سوی دیگر شایعاتی در فضای مجازی مطرح شده است که درستکار برای پیگیری امور شخصی خود و دیدار با خانواده‌اش راهی آمریکا شده است و دلیل غیبتش در این مدت عدم حضور در ایران بوده است، هرچند همچنان هیچ منبعی این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده است و تنها کسی که می‌تواند توضیحات کاملی در این رابطه داشته باشد پژمان درستکار است تا با شفاف‌سازی در این خصوص از گمانه‌زنی‌ها و ایجاد شبهه جلوگیری کند.

با این حال به نظر می‌رسد انتقادات از درستکار که پیش از قبول هدایت تیم ملی هم ساکن آمریکا بود و رئیس فدراسیون کشتی با علم به این موضوع هدایت تیم ملی را به او سپرد، اوج گرفته و شرایط برای ادامه همکاری او با فدراسیون کشتی سخت شده است؛ چرا که باتوجه به حضور خانواده درستکار در آمریکا، سرمربی تیم ملی تمرکز لازم را برای رسیدگی به مسائل فنی تیم ملی را ندارد و شاید بهتر باشد از بین این دو، یکی را انتخاب کند. به نظر می‌رسد در آینده نزدیک باید شاهد اتفاقات و اخبار عجیب‌تری در این زمینه باشیم.

تیم ملی کشتی آزاد بر اساس اعلام قبلی قرار است تحت هدایت درستکار روزهای 12 تا 16 بهمن در تورنمنت کرواسی شرکت کند و باید منتظر ماند و دید آیا سرمربی تیم ملی شاگردانش را در این سفر همراهی خواهد کرد یا از آمریکا راهی کرواسی می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *