دوازدهمین جلسه نقد و تحلیل رای دادگستری مازندران برگزار شد

12:32 - 09 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۴۷۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
دوازدهمین جلسه نقد رای به‌همت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان مازندران در بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

خبرگزاری میزان- دوازدهمین جلسه نقد رای به همت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان مازندران در بهمن ماه ۱۴۰۱ با استقبال پرشور قضات برگزار شد.

سیدناصر احمدی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در این جلسه اظهار کرد: جلسات نقد رای یکی از راهکارهای اتقان آرای قضایی است که حسب تاکید رئیس کل دادگستری استان و در راستای توسعه روش های گفتمان سازی در سند تحول قضایی در دادگستری کل و دیگر حوزه های قضایی استان برگزار می شود.

وی افزود: جلسات نقد رای، با حضور حداکثری علما و نخبگان علم حقوق به صورت مباحثه برگزار می شود و مورد استقبال قضات استان واقع شده است، محوریت این جلسات، براساس موضوعات و مشکلات پرتکرار و مهم پرونده ها انتخاب می شود و از ابتدای امر تا کنون، بازخورد بسیار خوبی در سطح استان داشته است.

دوازدهمین جلسه نقد و تحلیل رای با محوریت "بررسی حقوقی قراردادهای بانکی در پرتو عملیات بانکی بدون ربا" براساس رای صادره از سوی فرزین رضوانی رئیس شعبه دوم دادگاه عمومی حقوقی شهرستان عباس آباد در محل سالن جلسات دادگستری استان مازندران با حضور گسترده قضات محاکم بدوی، تجدیدنظر و کیفری یک استان، اساتید و نخبگان حقوقی حوزه و دانشگاه، نمایندگان وکلا و کارشناسان، اداره ثبت اسناد و املاک استان و نمایندگان حقوقی بانک های استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری مازندران: ۳۰ درخواست در هیئت بازرسی و نظارت بر حقوق شهروندی دادگستری استان بررسی شده است

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *