بیش از ۸۰ درصد سایت‌های ارتباطی مناطق زلزله‌زده به مدار فعالیت بازگشتند

12:30 - 09 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۴۷۹۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به زلزله رخ داده در حوالی شهرستان خوی و قطعی برق در برخی از بخش‌ها گفت: با تلاش صورت گرفته از سوی تیم‌های فنی اعزام شده به منطقه بیش از ۸۰ درصد سایت‌هایی که با قطع برق از مدار خارج شده بودند، به مدار بازگشتند.

خبرگزاری میزان _ قاسم جلیلی‌نژاد درباره آخرین وضعیت ارتباطی مناطق زلزله‌زده گفت: زلزله قوی رخ داده در شهرستان خوی که با چندین پس لرزه همراه بوده، باعث قطع برق در منطقه شد که در پی آن ۶۰ سایت همراه از مدار خارج شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی افزود: با تلاش صورت گرفته از میان سایت‌های قطع شده تاکنون ۵۰ سایت به مدار فعالیت بازگشتند و به صورت پایدار مشغول ارایه خدمات شدند و تلاش تیم‌های فنی برای فعال کردن ۱۰ سایت باقیمانده ادامه دارد.

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وی با بیان اینکه قطعی در شبکه تلفن ثابت و فیبرنوری در منطقه گزارش نشده است، تصریح کرد: هم اکنون تیم‌های فنی از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، شرکت مخابرات و اپراتورهای همراه به منطقه اعزام شده‌اند و تلاش دارند تا با دیزل ژنراتورها ارسالی، چند سایت از مدار خارج شده را نیز فعال کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: زلزله اینترنت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *