رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مجمع سالیانه والیبال منطقه آسیای مرکزی برگزار شد

14:42 - 09 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۵۱۱۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون‌های ملی والیبال منطقه آسیای مرکزی امروز(یکشنبه) به صورت آنلاین برگزار شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، مجمع عمومی سالیانه منطقه آسیای مرکزی سال 2022 به ریاست محمد لطیف رئیس سنترال زون، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و روسای فدراسیون والیبال 11 کشور عضو شامل قزاقستان، قرقیزستان، بوتان، افغانستان، بنگلادش، ترکمنستان، هند، پاکستان، سری‌لانکا، ازبکستان، تاجیکستان امروز (یکشنبه 9 بهمن ماه) برگزار شد.

در این مجمع محمد لطیف، رئیس منطقه مرکزی آسیا به لزوم بازکردن حساب بانکی اختصاصی جهت توسعه مالی تاکید کرده و پیشنهاداتی را در این زمینه مطرح کرد که مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

در ادامه محمدرضا داورزنی رسانه، تکنولوژی و بازرایابی را سه اصل توسعه والیبال خواند و گفت: بدون همکاری اعضا، نمی‌توان به اهداف والیبالی دست پیدا کرد. منطقه مرکزی آسیا بزرگترین منطقه در جهان محسوب می‌شود که بالغ بر دو میلیارد جمعیت دارد و میتواند بازار اصلی والیبال آسیا و جهان را شکل دهد.

همچنین در این مجمع ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های سال 2021 و بررسی آن، استیو توتون ، رئیس دپارتمان توسعه به همراه لوئیس رودریگز و هیتش گزارشی مبسوط در خصوص حمایت‌های انجام شده در سالهای گذشته به اعضای سنترال زون از جمله، ایران، پاکستان، بنگلادش و قزاقستان ارائه دادند و در خصوص طریقه درخواست حمایت بیشتر برای سایر اعضا به ارائه توضیحاتی پرداختند.

حضور غیرفعال هند و مالدیو یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه بود. همچنین در زمینه افزایش توان مالی و استفاده بیشتر از تکنولوژی در مسابقات آتی مصوباتی مدون شد.

محمد لطیف، رئیس منطقه مرکزی آسیا قول مساعد داد که در مسابقات سال 2023 از VIS و ویدیو چک استفاده شود تا سطح این مسابقات همگام با استانداردهای جهانی باشد.

یرمک، دبیر کل قزاقستان نیز به کمیته آموزش پیشنهاد داد تا دوره‌های داوری کاندید پیش از مسابقات آسیایی برگزار شود تا داوران بتوانند در مسابقات آسیا حضور یافته و کسب تجربه کنند.

روسای کمیته‌های مسابقات سالنی، ساحلی، مالی، توسعه، آموزش و بازاریابی نیز نقطه نظرات خود را در خصوص چگونگی استانداردسازی و پیشبرد اهداف والیبال منطقه مطرح کردند.

مجمع عمومی سالیانه منطقه آسیای مرکزی سال 2022 با چند ماه تاخیر برگزار و مقرر شد تاریخ نهایی مجمع سال 2023 که قرار است به میزبانی ایران برگزار شود، در جلسه‌ای در بانکوک مورد بحث قرار گیرد. در این جلسه که روز جمعه 12 اسفند ماه در بانکوک برگزار می‌شود، در مورد تقویم مسابقات و فعالیت‌های ورزشی سال 2023 گفت‌و‌گو خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *