۲۵ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی تعیین‌تکلیف شد

15:25 - 09 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۵۱۱۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر امور اقتصادی و دارایی از رشد ۶ برابری تعیین تکلیف کالاهای اموال تملیکی خبر داد و گفت: ۲۵ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی که از سال‌های گذشته در انبارها مانده بود، در این دولت تعیین تکلیف شد.

خبرگزاری میزان _ احسان خاندوزی با اشاره به اقدامات انجام شده درخصوص کوتاه شدن زمان تعیین‌تکلیف کالاهای اموال تملیکی از جمله فروش، استرداد و کالاهای قاچاق گفت: پیرو دستور رئیس جمهور در رابطه با ساماندهی کالا در انبارهای اموال تملیکی با همکاری قوه قضاییه، موفق شدیم در استان‌های پُرتراکم با تجارت بالا از جمله هرمزگان، بوشهر، خوزستان و تهران تحول جدی ایجاد کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به جهش در تعیین و تکلیف کالاهای اموال تملیکی، اعلام کرد: ۲۵ هزار میلیارد تومان کالا که از دولت‌ها و سال‌های گذشته باقی مانده بود تعیین‌تکلیف شد و شاهد جهش و رشد ۶ برابری در میزان فروش کالاها و استرداد هستیم.

وی در حاشیه جلسه مجمع عمومی سالیانه سازمان اموال تملیکی تاکید کرد: با اینکه سازمان اموال تملیکی از لحاظ تعداد نیرو و هزینه در تنگنا بود، اما شاهد آمار و اعداد بی‌سابقه و عملکرد درخشان هستیم که این امر نشانگر کار جهادی و همت مدیران است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *