نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان و خانواده دستگاه قضایی استان گلستان برگزار شد

14:52 - 09 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۵۱۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت کارکنان و خانواده دستگاه قضایی استان گلستان امروز در شبستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.

خبرگزاری میزان- نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت کارکنان و خانواده دستگاه قضایی استان گلستان امروز در شبستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم افتتاحیه این مسابقات با اشاره به اقدام موهن برخی کشورهای اروپایی در خصوص هتک حرمت به کتاب آسمانی قرآن گفت: دلیل هجمه به این کتاب آسمانی این است که امروز دشمن از ناحیه قرآن احساس خطر کرده است و علت این هتک حرمت ها از سلمان رشدی گرفته تا اتفاق اخیر که متاسفانه با حمایت دولتهای اروپایی اتفاق می افتد نشان می دهد که آنها بر خلاف آنچه مدعی احترام به حقوق بشر و ادیان الهی هستند، عمل می کنند.

حیدر آسیابی با اشاره به این که نظام بر پایه دین و نشات گرفته از قرآن است، افزود: مکتب قرآنی، نظام حاکمیتی کشور ما را صحیح هدایت کرده و امروز اقتدار حکومت اسلامی را به جایی رسانده است که در تاریخ نظیر نداشته است.

بیشتر بخوانید:

بناهای غیرمجاز در حریم گرگانرود استان گلستان تخریب شد

وی تاکید کرد: با برگزاری پُررنگ مسابقات قرآن به دنبال شناسایی نخبه های قرآنی در دستگاه قضایی استان و به کارگیری از ظرفیت های آنها در گسترش فرهنگ قرآنی بین همکاران خود هستیم.

به گفته وی، شناسایی استعدادهای قرآنی کارکنان دادگستری های استان و کمک به پرورش و بالندگی این استعدادها هدف از برگزاری دوره ای این مسابقات است.

احمدرضا فضیلت هم در این مراسم گفت: مسابقات قرآنی در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار شد و شرکت کنندگان در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و اذان با یکدیگر رقابت کردند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان افزود: 180 نفر از کارکنان و خانواده های آنان در این دوره از رقابت ها شرکت کردند.

برگزیدگان این دوره از رقابت ها به مرحله منطقه ای راه می یابند.

انتهای پیام/


برچسب ها: گرگان قران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *