معاون دادستان کل کشور از کمپ ترک اعتیاد استان قزوین بازدید کرد

14:56 - 09 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۵۱۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی دادستان کل کشور همراه با مسئولان قضایی و اجرایی استان قزوین از مرکز ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر استان بازدید کردند.

خبرگزاری میزان – معاون قضایی دادستان کل کشور همراه با مدیركل مبارزه با قاچاق كالا و ارز دادستانی كل، دادستان مرکز استان قزوین و سایر مسئولان قضایی و اجرایی از مرکز ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بازدید کردند.

 علی جمادی در حاشیه این بازدید اظهارکرد: بدون شک راه اندازی این مرکز و جمع آوری معتادان متجاهر در کاهش وقوع برخی جرایم از جمله سرقت‌های خرد بسیار موثراست و تمامی دستگاه ها باید در بهبود وضعیت این مرکز و مراقبت بعد از خروج این افراد مشارکت و با دستگاه قضایی همکاری کنند.

حسین رجبی، نیز در این بازدید بیانکرد: ایجاد مرکز ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر سال ها در استان قزوین مغفول مانده بود اما با پیگیری های دستگاه قضایی و همکاری و مشارکت سایر دستگاه ها و نهادها راه اندازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین افزود: برای اشتغال و مراقب بعد از خروج معتادان متجاهر نیز برنامه های پیش بینی شده تا این افراد مجدداً به دام اعتیاد گرفتار نشوند.

در این بازدید مسئولان قضایی در جریان مسائل و مشکلات این مرکز و میهمانان آن قرار گرفتند و در خصوص برخی دستورات لازم صادر شد.

بیشتر بخوانید:

در راستای تحقق دستورات رئیس دستگاه قضا؛ رفع مشکل و احیای ۸۱ واحد تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال برای بیش از ۴ هزار نفر با همت دادگستری استان قزوین ممکن شد

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری بازدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *