ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان زمینه تسهیل اشتغال 2 هزار جوان را فراهم کرد

15:52 - 10 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۶۴۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی دادگستری کل استان کرمان در حقیقت زمینه تسهیل اشتغال قریب دو هزار جوان کرمانی فراهم شد.

خبرگزاری میزان - در نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی دادگستری کل استان کرمان با بررسی و اتخاذ راهکارهای رفع مشکلات بیمارستان فوق تخصصی آرمین با اشتغال زایی بالغ بر 1500 نفر و نیز پیگیری روند رفع مشکلات موجود در مسیر راه اندازی معدن زغال خمرود با اشتغال زایی بالغ بر 400 نفر، در حقیقت زمینه تسهیل اشتغال دو هزار جوان کرمانی فراهم شد.

در این نشست که با ریاست رئیس کل دادگستری استان کرمان برگزار شد، مقرر شد مشکلات بیمارستان فوق تخصصی آرمین با بانک عامل؛ مستند بر مصوبه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی به صورت ویژه پیگیری و با تامین تسهیلات پیش بینی شده، زمینه تکمیل ساختمان و نیز خرید سایر تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان فراهم شود تا در آینده نزدیک شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی آرمین با 300 تخت از سال 94 مطرح و از سال 97 به صورت اجرایی پیگیری شده است و این پروژه در حال حاضر 90 درصد در بخش ساختمان و 92 درصد در حوزه تجهیزات پیشرفت داشته است و با راه اندازی آن، ضمن رفع بخشی از نیازهای درمانی مردم استان کرمان و استان های همجوار، در حوزه گردشگری سلامت در استان نیز گام های بلندی برداشته خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در این نشست بر پیگیری های قضایی و اجرایی به منظور رفع مشکلات موجود در مسیر راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی آرمین تاکید کرد.

همچنین در این نشست مشکلات شرکت فولاد زرند ایرانیان در ارتباط با قرارداد منعقده با شرکت ایمیدرو درراستای راه اندازی معدن خمرود نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد بر مبنای مصوبات گذشته ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی درباره این پروژه، پشتیبانی های لازم برای بهره برداری از آن صورت گیرد و در ادامه تاکید شد که این شرکت نیز باید تضمین های لازم برای اجرای این پروژه و ایجاد اشتغال در بازه زمانی تعیین شده را مد نظر داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *