بیاتی‌نیا: سرمربیگری خمز در تیم ملی خیلی زود است/ تیم‌ها دنبال بُردهای اقتصادی هستند

0:45 - 11 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۶۶۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: باید ساپینتو تمام تمرکزش را روی پیشرفت تیم فوتبال استقلال بگذارد و از حواشی دوری کند.

محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین شرایط تیم استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بعد از جام جهانی و در چند هفته اخیر از رقابت‌های لیگ برتر استقلال آنچنان نتایج خوب و بازی‌ ایده‌آلی را از خود ارائه نمی‌کرد، اما‌ پس از تغییر و تحولاتی که در تیم به وجود آمد توانستند ملوان را با یک نتیجه خوب شکست دهند و هم اکنون شرایط بازیکنان مناسب به نظر می‌رسد.

وی افزود: در ادامه مسابقات لیگ برتر نیز باید ساپینتو تمام تمرکزش را روی پیشرفت تیم فوتبال استقلال بگذارد و از حواشی دوری کند. البته یک رکن اساسی دیگر این است که مدیریت باشگاه از مربیان حمایت کند و تمام امکانات را در اختیار بازیکنان بگذارد.

*زیبایی در فوتبال ایران گم شده است

کارشناس فوتبال در مورد دیدار هفته هجدهم استقلال و مس در کرمان عنوان کرد: تمام بازی‌هت در لیگ برتر سخت است و استقلال باید این هفته در کرمان به مصاف مس برود که کار را سخت‌تر می‌کند. آبی‌پوشان هم اکنون در بهترین شرایط آمادگی جسمی و روحی قرار دارد. بازیکنان استقلال باید مانند بازی با ملوان سیستم و تاکتیک تهاجمی خود را حفظ کنند و مقابل مس بهترین نمایش را داشته باشند. امیدوارم این دیدار هم با برتری استقلال به اتمام برسد تا روند پیروزی‌های این تیم ادامه پیدا کند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تیم‌های لیگ برتری دیگر فوتبال زیبا ارائه نمی‌کنند، تاکید کرد: فوتبال زیبا در فوتبال ایران گم شده است و همه تیم‌ها ابتدا به فکر گل نخوردن هستند. تیم‌های لیگ برتری هم فقط دنبال این هستند بازی‌ها را اقتصادی پیروز شوند و با اینکه ۳ امتیاز را گرفته‌اند فوتبال جذاب و دیدنی را به نمایش نمی‌گذارند. در صورتی که باید بدانند که بهترین دفاع در فوتبال حمله است و بهتر از این است که به دفاع اتوبوسی روی آوردند.

*مربیگری باشگاهی با مربیگری در تیم ملی فرق دارد

پیشکسوت فوتبال درباره دیدار استقلال و ملوان در مسابقات جام حذفی، تصریح کرد: دیدارهای لیگ برتر با جام حذفی بسیار متفاوت است و هر تیمی که در این جام شرکت می‌کند، امید دارد تا مراحل بالاتر پیش برود. ملوان با اینکه در لیگ برتر از استقلال شکست خورد ولی انگیزه‌های این تیم در جام حذفی متفاوت خواهد بود. نباید استقلال هیچ تیمی را دست کم بگیرد و خودش را از پیش برنده بداند، چون این موضوع به هر تیمی ضربه بدی وارد خواهد خواهد کرد.

بیاتی‌نیا در پایان در مورد شایعه سرمربیگری پاکو خمز در تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: خمز در تراکتور توانایی فنی خوبی از خود نشان داده است، اما خیلی زود است که او سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شود. باید کسی مربی تیم ملی شود که شناخت خوبی نسبت به کشورمان، فوتبال ایران، لیگ برتر و بازیکنان داشته باشد. فعلاً باید صبر کرد و باید خمز بیشتر از 7 یا 8 بازی محک بخورد. کار کردن در یک باشگاه که متعلق به یک شهر است با یک کشور فرق دارد و باید برای سرمربیگری تیم ملی بیشتر از اینها تفکر و تامل کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *