وزیر آموزش و پرورش: انقلاب اسلامی به ما آموخت که بگوییم «ما می توانیم»

16:14 - 10 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۶۹۱۸
وزیر آموزش و پرورش در جشن فرزندان انقلاب گفت: دشمنان در تلاشند تا مانع رسیدن نوجوانان و جوانان ما به قله های موفقیت شوند اما دانش آموزان باید با آگاهی و امید در مسیر موفقیت ها گام بردارند.

خبرگزاری میزان - به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، اجتماع بزرگ دانش آموزان شهر تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، سید عباس جوهری فرماندار تهران، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به همراه جمع کثیری از فرهنگیان و مسئولین کشوری و لشگری در سالن ١٢ هزار نفری استادیوم آزادی برگزار شد.

در این جشن که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف شاداب سازی و ایجاد شور و نشاط میان دانش آموزان و با همکاری تشکل های دانش آموزی و با همت و میزبانی آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد؛ دانش آموزان از ساعات اولیه با حضور در این جشن، دگر بار با آرمان های امام راحل و شهدای اسلام و انقلاب؛ تجدید میثاق کردند.

در این مراسم یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش نیز ضمن تبریک ایام ماه رجب و دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به ما آموخت که بگوییم «ما می توانیم» و امروز همه دستاوردهای کشور با همت جوانان ما به دست آمده و دشمنان در تلاشند تا مانع رسیدن نوجوانان و جوانان ما به قله های موفقیت شوند که دانش آموزان باید با آگاهی و امید در مسیر موفقیت ها گام بردارند.

علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز ضمن تبریک طلیعه دهه مبارک فجر و ادای احترام به شهدا به ویژه ٣۶ هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار معلم شهید گفت: این همایش های پرشور و برنامه های دهه فجر کمک می کند تا تاریخ انقلاب و واقعیت های تاریخی خودمان را برای نسل جوان بازگو کنیم.

وی با اشاره به حضور پرشور دانش آموزان در این مراسم افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک نقطه عطف تاریخی مهم در کشورمان است که در طول تاریخ سابقه نداشته و امروز به مناسبت گرامی داشت این اتفاق مبارک در این مراسم حضور یافته ایم و امیدواریم سالیان سال با جشن و شادی و در کنار هم این روز را جشن بگیریم و همچون همیشه تجدید میثاق دوباره ای با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای اسلام و انقلاب داشته باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *