سیاوشی: توانایی هندبال ایران را به جهان نشان دادیم/ بازی با ستاره‌های دنیا لذت‌بخش بود

16:44 - 10 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۶۹۵۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دروزاه‌بان تیم ملی هندبال ایران گفت: در رقابت‌های قهرمانی جهان نیز بارها عملکرد تیم ملی مورد تحسین سرمربیان تیم‌های حریف قرار گرفتیم.

خبرگزاری میزان - محمد سیاوشی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در مورد عملکرد تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار کرد: به نظرم عملكرد تيم ملی با اين میانگین سنی پایین در قهرمانی جهانی بسیار خوب بود. رقابت‌های قهرمانی جهان تجربه بزرگى برای بازیکنان بود که تا خود را محک بزنند و البته هندبال ایران را به جهان نشان دهند.

وی در مورد حضور تیم ملی در مرحله اصلی رقابت‌های قهرمانی جهان نیز گفت: خدا را شاكر هستم که با تلاش همه اعضای تیم توانستیم به دور اصلی مسابقات برای اولین بار صعود کنیم، تردید نداشته باشید این اتفاق نويدبخش روزهاى روشن برای هندبال ایران است.

ملی‌پوش هندبال ایران خاطر نشان کرد: اگر نقاط ضعف را بر طرف كنيم، قطعا بازی‌هاى بهترى از تيم ملی شاهد خواهيد بود و بازیکنان مورد توجه مربيان مطرح جهان و تيم‌هاى بزرگ قرار خواهند گرفت. ما ظرفیت بسیار بالایی در تیم ملی هندبال داریم و در رقابت‌های قهرمانی جهان نیز بارها عملکرد تیم ملی مورد تحسین سرمربیان تیم‌های حریف قرار گرفت.

سیاوشی همچنین به تقابل ایران با فرانسه و اسپانیا دو تیم بسیار مطرح هندبال جهان نیز اشاره کرد و گفت: بازى كردن در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل اسپانيا و فرانسه افتخار بزرگى بود كه براى ما اتفاق افتاد و بازیکنان توانستند خود را نشان بدهند و البته تقابل با ستاره‌های هندبال جهان بسیار برای ما لذت‌بخش بود و با تمام توان خود برابر این تیم‌ها ظاهر شدیم.

او با اشاره به اینکه هندبال ایران بیش از هر زمانی در جهان مورد توجه قرار گرفته، افزود: بايد بيشتر به رشته هندبال و البته فدراسیون هندبال توجه شود، زیرا در حال حاضر هندبال ایران مورد توجه جهان قرار گرفته است. البته اين كار ما  دشوارتر می‌کند و بايد  بيش از گذشته تلاش كنيم و در اردوهای بیشتری حاضر شویم.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد عملکرد شخضی خود در رقابت‌های قهرمانی جهان نیز گفت: از عملکرد شخصی خودم در این رقابت‌ها رضایت دارم و همان‌طور كه دوست داشتم و از قبل پيش‌بينى می‌كردم كه در یک بازی عنوان بهترین بازیکن را به خودم اختصاص دهم و البته با همراهی و کمک هم‌تیمی‌هایم توانستم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم.

سیاوشی همچنین تصریح کرد: امیدوارم نهادهای دیگر فدراسیون هندبال را یاری نمایند. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ماه‌ها از زندگی و خانواده‌های خود دور هستند تا بتوانند در تیم ملی موثر باشند و عملکرد خوبی داشته باشند. فدراسیون نیز تمامی تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی به کار بست و امیدوارم بیش از گذشته فدراسیون هندبال مورد توجه نهادهای دیگر قرار گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هشت صعود تیم‌های هندبال به رقابت‌های قهرمانی جهان در یک سال و نیم گذشته آن هم در تمامی رده‌های سنی نشان‌دهنده تلاش فدراسیون هندبال و عملکرد موفق آن است. از تمامی عزیزانی که در موفقیت‌های هندبال کشور نقش داشته‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم و البته باید به صورت ویژه از ریاست پرتلاش فدراسیون تشکر ویژه‌ای نمایم. خوشبختانه به داشتن یک سرمربی بزرگ و حامی مالی خوب توانستیم عمکرد قابل دفاعی در قهرمانی جهان داشته باشیم و امیدوارم روند پیشرفت هندبال همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *