اعلام آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال

17:47 - 10 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۷۰۶۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، آرای خود را درباره دیدار شهداب یزد با ایفاسرام اردکان و همچنین نیان الکترونیک خراسان در لیگ برتر صادر کرد.

خبرگزاری میزان - به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال ایران، روز چهارشنبه 14 دی برگزار شد که دیدار شهداب یزد با ایفاسرام اردکان با حاشیه‌هایی همراه بود.

نشست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه 10 بهمن) برای بررسی این موضوع با حضور اعضا، جواد شاکر مدیرعامل باشگاه ایفاسرام، محمد سالک مدیرفنی این تیم، اسماعیل مسافر و جواد کریمی تشکیل شد.

در ابتدای این نشست گزارش ناظر مسابقه یونس حسن زاده که متضمن رفتار غیرورزشی جواد کریمی و اسماعیل مسافر بود قرائت شد.

پس از آن دفاعیات کریمی و مسافر استماع شد، سپس اعضاء کمیته انضباطی به ایشان تذکر لازم را دادند که به شرح صورتجلسه کمیته انضباطی در پرونده محفوظ است، با اعلام ختم رسیدگی، اعضاء کمیته انضباطی پس از بررسی موضوع و مشورت با یکدیگر و در نظر گرفتن کیفیات موضوع به اتفاق آراء با استناد به ماده 3 و بند 2 ماده 4 آئین نامه انضباطی فدراسیون والیبال به شرح زیر اتخاذ تصمیم کردند:

1- اسماعیل مسافر به دلیل رفتار متضمن توهین به تماشاگران و اعتراض مکرر به داور به یک جلسه محرومیت از حضور در مسابقات که تا پایان مسابقات فصل جاری به حالت تعلیق در آمده است و مبلغ 10 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

2- جواد کریمی به دلیل اعتراض به داور با لحاظ فقدان سابقه در کمیته انضباطی، تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

رای صادره در خصوص اسماعیل مسافر در مهلت قانونی قابل تجدید نظر خواهی است و نسبت به جواد کریمی قطعی است.

جواد شاکر و محمد سالک به دلیل اعتراض به داور که موجب التهاب فضای سالن مسابقه گردید و با لحاظ عدم سوء نیت و فقدان سابقه، تذکر کتبی با درج در پرونده دریافت کردند. رای صادره قطعی است.

در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر حامدی صمدی، سرمربی تیم نیان الکترونیک، مصاحبه‌ای بر علیه داور داشت و این موضوع در جلسه کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفت که به ماده 3 و بند 2 ماده 4 آئین نامه انضباطی فدراسیون والیبال به اتفاق آراء به شرح زیر اتخاذ تصمیم کردند.

*حامد صمدی به دلیل مصاحبه علیه داور و با لحاظ فقدان سابقه به یک جلسه محرومیت که تا پایان مسابقات فصل جاری به حالت تعلیق درآمده است محکوم گردید. رای صادره قطعی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *