عشقی: شورای رقابت درباره عرضه خودرو در بورس هنوز به جمع‌بندی نرسیده است

22:21 - 10 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۷۱۴۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با وضعیت عرضه خودرو در بورس کالا، گفت: در شورای رقابت در مورد عرضه خودرو در بورس اختلاف نظر جدی وجود دارد و هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند.

خبرگزاری میزان _ مجید عشقی در حاشیه دهمین جلسه ستاد پیگیری رفع موانع سرمایه‌گذاری و تولید با انجمن‌ها و تشکل‌های فعال اقتصادی کشور، در مورد عرضه خودرو در بورس، گفت: در بحث خودرو در حال رایزنی با شورای رقابت هستیم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اینکه عرضه خودرو در بورس جزئیات زیادی دارد، اعلام کرد: شورای رقابت هنوز وارد جزئیات نشده و کلیات را تصویب کرده است و احتمالاً این موضوع طول می‌کشد، اما در حال پیگیری هستیم تا در نهایت صنعت آسیب نبیند و بتواند با قیمت‌های بازار محصولات خود را بفروشد.

وی همچنین در رابطه با توقف عرضه خودرو در بورس، تصریح کرد: سعی داریم دغدغه‌های شورای رقابت را حل کنیم و تلاش می‌کنیم مقررات شورای رقابت نقض نشود ولی امیدواریم تا ۲ هفته آینده عرضه‌ها آغاز شود.

عشقی با بیان اینکه عرضه یک الی ۲ خودرو فعلاً صورت نمی‌گیرد، اظهار کرد: در مورد سایر خودروها عرضه خواهیم داشت.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه گفت: در شورای رقابت در مورد عرضه خودرو در بورس اختلاف نظر جدی وجود دارد و هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند.

عشقی با بیان اینکه عرضه خودروهای خارجی در بورس کالا دارای ریسک است، اظهار کرد: خودروهای وارداتی اگر در بورس فروخته شود و به موقع تحویل نشود باعث ایجاد مشکل می‌شود.

لیست نهایی جاماندگان سهام عدالت در حال انجام است

وی  در رابطه با وضعیت جاماندگان سهام عدالت گفت: این موضوع به سازمان خصوصی‌سازی مربوط است؛ در مورد جاماندگان هنوز لیست اسامی نهایی به سازمان بورس نداده‌اند اما در حال انجام است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *