رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مورایس: قلعه‌نویی مربی نیست که به راحتی امتیاز دهد/ به توانایی‌های گل‌گهر آشنا هستیم

21:10 - 11 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۸۰۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی فردا بازی آسانی برای هیچ کدام از تیم ها نیست، آماده بازی هستیم، خبر خوب حضور هواداران در ورزشگاه است، لازم داریم که تماشاگران با انرژی لازم در ورزشگاه حضور داشته باشند.

خبرگزاری میزان - ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان اصفهان با گل‌گهر سیرجان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی فردا بازی آسانی برای هیچ کدام از تیم ها نیست، آماده بازی هستیم، خبر خوب حضور هواداران در ورزشگاه است، لازم داریم که تماشاگران با انرژی لازم در ورزشگاه حضور داشته باشند.

*برنامه حریف برنامه منحصر به فرد آن‌هاست، می‌دانیم گل گهر چه تیمی است و با احترام به تمام حریفان برای برد به میدان می‌رویم. در رابطه با تغییراتی که در بازی خواهیم داشت باید بگویم که نسبت به توانایی‌های گل گهر آشنا هستیم، شیوه بازی آن‌ها را می‌دانیم، در بازی رفت نیز شاهد سبک بازی آن‌ها بودیم.

*سطح بازی فردا بالا خواهد بود، حضور دو بازیکن برزیلی در هر تیم تغییر خاصی ایجاد نمی‌کند و بازیکنان دیگری نیز در زمین حضور دارند. بازیکنان برزیلی گل گهر کیفیت خوبی دارند و نسبت به برزیلی‌های ما هماهنگ تر هستند چون زمان بیشتری با یکدیگر کار کردند. قلعه‌نویی مربی نیست که به راحتی امتیاز دهد.

*متاسفم که فقط ۳۰ درصد جایگاه‌ها را در اختیار داریم اما بهتر از هیچی است. در خصوص استقبال هواداران سایر تیم‌ها نظری ندارم؛ تنها آرزوی من این است که هواداران سپاهان به ورزشگاه بیایند و از تیم ما حمایت کنند.

*استعدادیابی در ایران روندی است که باید بیشتر به روی آن کار شود، کیفیت‌های مختلفی در بحث استعدادیابی مطرح است که ممکن برای دو باشگاه با شرایط یکسان، استعدادیابی متفاوت باشد. ما سعی می‌کنیم اتفاقی که در لحظه درست است را رقم بزنیم، در خصوص خرید خود نیز با یک مثال پاسخ می‌دهم، وقتی گل می‌زنیم، یک بازیکن گل زده است، اما کل تیم برای به ثمر رساندن این گل زحمت کشیده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *