رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در ملاقات مردمی به درخواست قضایی ۲۹۳ نفر رسیدگی کردند

18:06 - 11 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۸۲۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در ملاقات مردمی خود درخواست‌های حقوقی و قضایی۲۹۳ نفر از مراجعان را بررسی و دستور پیگیری صادر کردند.

خبرگزاری میزان- حیدرآسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان و محمود اسپانلو دادستان مرکز استان در ملاقات مردمی خود درخواست های حقوقی و قضایی ۲۹۳ نفر از مراجعان را بررسی و دستور پیگیری صادر کردند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان گفت: شهروندان گلستانی می توانند برای ملاقات حضوری با رئیس کل دادگستری گلستان و معاونانش و پیگیری مشکلات قضایی خود از طریق درگاه adliran.ir اینترنتی نوبت دریافت کنند.

احمدرضا فضیلت افزود : برای ملاقات با دادستان هم افراد می توانند همان روز مراجعه کنند و یا پیش از مراجعه ، از ساعت 7:45 دقیقه صبح با تماس به شماره 01732627978 نوبت ملاقات بگیرند.

وی گفت: سه شنبه ها تمام وقت پاسخگوی مراجعان هستیم و در دیگر روزهای هفته هم افراد اگر مشکل یا درخواستی دارند، می توانند مراجعه کنند.

فضیلت افزود: اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان و اعلام شکایت در حوزه حقوق شهروندی موضوع بیشتر این درخواست‌ها بود.

بیشتر بخوانید:

کمک دادگستری گلستان برای توسعه ناحیه صنعتی کلاله و صدور سند تفکیکی برای واحدهای تولیدی

انتهای پیام/


برچسب ها: گلستان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *