رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی: پیشگیری و آموزش دو راهکار مهم کاهش تصادفات رانندگی است

17:27 - 11 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۸۳۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از پیشگیری و آموزش، بعنوان دو راهکار مهم کاهش تصادفات رانندگی یاد کرد و گفت: اقدامات مهم و مؤثری از جمله شناسایی نقاط ضعف و قوت در حوادث رانندگی و همچنین اصلاح برخی نقاط حادثه خیز مهم شهر مشهد انجام گرفته است.

خبرگزاری میزان - سیدهادی شریعت یار از پیشگیری و آموزش، بعنوان دو راهکار مهم کاهش تصادفات رانندگی یاد کرد و گفت: در ذیل طرح شهر بدون تصادف که در سال های گذشته مطرح شده بود، اقدامات مهم و مؤثری از جمله شناسایی نقاط ضعف و قوت در حوادث رانندگی و همچنین اصلاح برخی نقاط حادثه خیز مهم شهر مشهد انجام گرفته است.

وی افزود : در همین راستا ذیل کارگروه پیشگیری از تصادفات، کمیته ای با هدف شناسایی رانندگان دارای رفتار پرخطر که یکی از مهم ترین عوامل بروز تصادفات رانندگی است، شکل گرفت.

قاضی شریعت یار اضافه کرد : از آنجاییکه آموزش نقش مهمی در اصلاح رفتارهای نادرست دارد، علاوه بر برخوردهای قانونی با اینگونه رانندگان، برگزاری کلاس های آموزشی نیز در دستور کار قرار گرفت.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد : دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان پیگیری سایر عوامل کاهش تصادفات از جمله اصلاح راهها و جاده ها، شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز، توجه به کیفیت خودروها و اصلاح قوانین راهنمایی و رانندگی را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *