7 هزارو 888 فشنگ جنگی در اندیمشک کشف شد

16:34 - 11 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۸۳۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از کشف و ضبط 7 هزارو 888 فشنگ جنگی در آزادراه پل زال به اندیمشک خبر داد.

کریم صحرایی در گفت‌وگو با میزان گفت: ماموران فراجا به دنبال رصد اطلاعاتی یکی از قاچاقچیان سلاح و پس از اخذ دستور دادستانی از یک دستگاه خودروی سواری که قصد ورود از کردستان به استان خوزستان را داشت محموله‌ای حاوی 7 هزارو 888 تیر فشنگ جنگی کشف و ضبط کردند.

وی افزود: خودروی مذکور پس از ورود به عوارضی پل زال به اندیمشک، با ایست بازرسی ماموران مواجه و پس از بی‌اعتنایی به هشدار آنان اقدام به فرار کرد که با انجام عملیات تعقیب و گریز توسط ماموران انتظامی با شلیک به لاستیک عقب خودروی مذکور متوقف شد.

صحرایی گفت: فرد قاچاقچی از تاریکی شب در بزرگراه استفاده کرده و متواری شده است اما ماموران با بازرسی از خودروی توقیفی، موفق به کشف مهمات مذکور شدند. ضمن این که هویت قاچاقچی مورد نظر شناسایی شده و دستگیری وی در دستور کار فوری قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک تاکید کرد: ناامن کردن محیط برای مجرمان و قاچاقچیان از اهم برنامه‌ها و سیاست‌های دستگاه قضایی است و این دستگاه قضا اجازه نخواهد داد خاطیان با اقدامات ساختارشکنانه خود امنیت عمومی مردم و‌ جامعه را خدشه‌دار کنند.

صحرایی گفت: با اطمینان خاطر به مردم قول می‌دهیم که از حقوق و منافع آنان دفاع و در چاچوب قانون و با قاطعیت با مخلان نظم عمومی و برهم زنددگان نظم و امنیت جامعه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *