امیرحیدری: ارتش مقتدرانه در کنار مردم ایستاده است

16:29 - 11 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۸۴۶۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش به عنوان خدمتگزار نظام و مردم نیز از زمان قبل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در برهه‌های مختلف به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کرده و مقتدرانه در کنار مردم ایستاده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین افتتاح سالن همایش ذوالفقار مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با ایثار، اخلاص و فداکاری مثال‌زدنی خود در عرصه‌های مختلف، ثابت کرده که پا در رکاب و مطیع محض فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) و به عنوان خدمتگزار نظام و مردم در برهه‌های مختلف به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کرده است.

وی، به دستاوردها و ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دستاوردهای مهم و قابل توجهی دارد که همه اندیشمندان و سیاستمداران داخلی و خارجی به آن اذعان دارند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به بیانیه امام خمینی (ره) در خصوص ماندگاری تحکیم و ارتش در ساختار نیروهای مسلح کشور و نقش آن در استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد: ارتش در پرتوی اعتقادات، باورهای دینی و توانمندی‌های علمی و عملی با عمل به فرمایشات امام خمینی (ره) و فرماندهی معظم کل قوا (مدظلهالعالی) توانسته است قدرت و صلابت خود را در دنیای کنونی به نمایش بگذارد.

وی در پایان با تأکید بر وحدت، همدلی و خودکفایی نیروهای مسلح در مقابله با توطئه‌افکنی دشمنان کشور خاطر نشان کرد: دشمن از همین اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی در ترس و وحشت قرار گرفته و جرأت حمله ندارد. امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر سه اصل ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری توانسته است از حیثیت اسلام، قرآن، نظام و ارزش‌های حاکم بر نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور دفاع کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *