دهنوی: پرسپولیس این فصل باکلاس بازی می‌کند/ آلومینیوم در ضد حملات خطرناک است

13:35 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۸۵۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی امروز از لحاظ امتیاز گیری برای پرسپولیس حائز اهمیت است

قاسم دهنوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار امروز پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: بازی امروز از لحاظ امتیازگیری برای پرسپولیس حائز اهمیت است و از نظر من پرسپولیس با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران مقابل آلومینیوم قرار می‌گیرد؛ با وجود جو ورزشگاه می‌تواند نتیجه مطلوب را از این بازی دریافت کند.

وی افزود: پرسپولیس در این فصل مهره‌های خوبی در اختیار گرفته است و در نقل و انتقالات زمستانی هم جدیدا یک مهاجم به خدمت گرفته که هرچند بازی او را ندیدم، اما یقین دارم می‌تواند برای پرسپولیس مثمرثمر باشد. پرسپولیس در این فصل باکلاس بازی می‌کند و گل‌محمدی که به شرایط تیم اشراف دارد به خوبی از بازیکنانش استفاده می‌کند؛ از جمله استفاده از محمد عمری که در این چند بازی اخیر واقعا برای سرخ‌پوشان درخشان ظاهر شد.

*رحمتی راه گل زدن و بُردن پرسپولیس را به خوبی بلد است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در این رابطه تصریح کرد: گل‌محمدی برای این بازی دستش باز است و با آنالیز دقیق از سبک بازی شاگردان رحمتی می‌تواند 3 امتیاز این بازی خانگی را به دست بیاورد، هرچند خیلی باید مراقب باشند چون آلومینیوم در ضد حملات خطرناک است. آلومینیوم متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه است و حریف دست و پا بسته‌ای برای سرخ پوشان نخواهند بود.

وی در ادامه بیان داشت: آلومینیوم فصل گذشته گربه سیاه پرسپولیس بود و مخصوصا مهدی رحمتی که در سوابق تقابل با پرسپولیس راه گلزنی و بردن این تیم را به خوبی بلد است. محمدرضا آزادی بازیکن آلومینیوم، مهاجم خطرناکی است و در این بازی نباید به او فضا بدهند. با این حال حضور تماشاگران روح فوتبال را جلا می‌دهد و باعث می‌شود دیدار پرسپولیس و آلومینیوم با حرارت خاصی دنبال شود.

*دیدار پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تقابل با سپاهان در جام حذفی گفت: قرعه جذابی است و قطعا یک بازی زیبا و هیجان‌انگیز را شاهد خواهیم بود. این بازی در نقش جهان برگزار می‌شود که از این رو می‌توان این دیدار را یک مسابقه سخت برای شاگردان گل‌محمدی دانست. سپاهان با کادر مربیگری که دارد و هزینه‌هایی که صورت داده قطعا به دنبال قهرمانی است و نمی‌خواهد در این مرحله حذف شود.

دهنوی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس اگر خودش باشد و یک بازی منطقی را به نمایش بگذارد قطعا می‌تواند سپاهان را از پیش رو بردارد. ش=سرخپوشان در صورت برد مقابل سپاهان 80 درصد راه را برای قهرمانی طی خواهند کرد. امیدوارم در این روزهای سرد فوتبال ایران ما شاهد رقابتی داغ بین مدعیان لیگ باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *